Avatar billede kb1313 Nybegynder
10. maj 2003 - 00:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Prob. med cs og XP

Jeg har en del prob. med cs, som ofte fryser, er det på grund af XP eller er det bare min comp. det er en AMD 800 mzh med geforce 3 ti200, jeg opdaterede min driver til grafikkortet og nu er det bedre, men den fryser stadig irriterende steder...
Avatar billede vegas-the_gambler Nybegynder
10. maj 2003 - 00:45 #1
har du opdatert din xp med de nyeste ting fra microsoft?? Windows Update funktionen i windows?? Det har hjulpet på min comp..
Avatar billede kb1313 Nybegynder
10. maj 2003 - 00:47 #2
ja det har jeg....!!!
Avatar billede sensei Nybegynder
10. maj 2003 - 09:13 #3
Det kunne jo måske tænkes det var grafikkortet der fryser.. Måske der er fejl på det!
Avatar billede vegas-the_gambler Nybegynder
10. maj 2003 - 10:21 #4
Hva for noget hardware har du?? Bundkort, cpu, ram, grafikkort, harddiske alt kort sagt.. Og det vigtigste hvor stor psu strømforsyning (MAX WATT) har du..
Det kan nemlig være årsagen til at den fryser, fordi den ikk ka levere strøm nok til hele computeren når den arbejder på sit højeste..
Jeg selv havde en 250W og havde nogenlunde samme problem men det var i mange af de spil der var meget grafisk krævende.. Den blev udskiftet men en 300W som nu her senere er blevet til en 420W..
Avatar billede kb1313 Nybegynder
10. maj 2003 - 18:45 #5
Tak for hjælpen, jeg har nok det samme prob. som du havde så tak til dem der gad svare....