Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 18:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Com-navn med E Haste 200 point

Jeg skal bruge et *.com navn til et site med markedsføring på nettet.

Det kunne feks. være eboot.com men jeg har prøvet alt men de er optaget.

Helst ikke flere end 5 bogstaver.com
Ideer velkomne!!!

Sidst jeg gjorde det på denne måde, fik jeg et fantastisk navn ud af det så!!!
Avatar billede mesa Nybegynder
24. november 2000 - 19:10 #1
Prøv
http://www.domainchecker.dk/

De kommer med en masse alternative forslag, hvis du kommer med et navn til dem!

Det er en slags synonym ordbog for domaine navne ganske god!
Avatar billede mesa Nybegynder
24. november 2000 - 19:15 #2
Prøv også
http://www.domain.formidleren.dk/

Det var lige en side jeg så, har dog ikke prøvet den endnu, så kan ikke fortælle hvordan kvaliteten er! Men der står på deres side, at de har en forslags generator, det virker da som noget du kunne bruge!
Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 19:16 #3
det ser rapt ud!!!
Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 19:34 #4
Den der checker er helt fin også den anden, men de kom ikke med svaret desværre, men jeg vil prøve igen.Så foreløbig 1000 tak til mesa.
Du skal nok få point for din hjælp, men jeg skal bruge et dot.com  som er kort og begynder med E
Avatar billede xenofex Nybegynder
24. november 2000 - 20:10 #5
Ezoot.com
Men hvad skal navnet stå for, er der noget speicelt du skal bruge det til, er det et Firma med mad eller andet?
Det ville være nemmere hvis jeg vidste det!
Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 20:23 #6
Da jeg skulle besvare (præsicere) for dig xenofex fik jeg en ide om et domaine navn.
Jeg blev selv overrasket over at det ikke var taget i DK/COM men det er jo ved at være jul!!!

Da jeg ikke vil røbe det her (Jeg har allerede reg. det hos min leverandør www.jirty.dk)vender jeg tilbage til Jer når navnet er reg. *.com og*.dk.Jeg er dog stadig meget interesseret i alternativer.
Men Kanon tilbagemeldinger fra Jer som jeg er tilfreds med, so far.
Foreløbig 75 til mesa og xenofex 100
Mine point skal helst arbejde da jeg ikke \"gemmer\" til natten.
Avatar billede johc Nybegynder
24. november 2000 - 20:24 #7
Drop e\'erne, de har efterhåndet status af at være \"oversmarte\" lige som \"dåt\" com navnet har fået et dårligt skær af \"dot-kom-og-gik-ned\".

Det er sgu heller ikke til at skelne alle de e+whatever navne fra hinanden, når de ikke betyder noget. ezoot.com kan sikkert godt forklares, men man får intet foræret af at kigge på det.

Jeg synes det virker bedre med domain navne som er en sætning. F.eks.

www.thebrandcompany.com
www.onlinebranding.com

Dem husker man.

vh. Jesper
http://jokes.jesper.com
Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 20:34 #8
De er jo optaget men eller en god ide Jesper.
Prøv igen......
Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 20:34 #9
ellers
Avatar billede nire Nybegynder
24. november 2000 - 20:36 #10
Det handler jo om at man finder et navn som kan bruges kommersielt. Så kan man jo ikke hedde: Ebussineserligemig.com
Try it again sam!!!
Avatar billede 2fyrefrabrande Nybegynder
28. november 2000 - 19:53 #11
Yowza yowza!

Sådan går det ned fra toppen af hovedet:

e-pimp
e-gangsta
e-playaz
e-hustlaz
e-tag

callin\' them names...

2fyrefrabrande
Avatar billede nire Nybegynder
28. november 2000 - 20:12 #12
Der gik totalt ged i den.
Johc fik point han ikke skulle have haft!!!!
Men jeg kan afsløre følgende at:
www.emedie.com
www.emedie.dk
Er i min domainebase.
Tak til alle som gjorde et forsøg.
Avatar billede nire Nybegynder
28. november 2000 - 20:13 #13
Det var egentlig mesa som skulle have de 200 point, men kan jeg gøre noget der?
Avatar billede mesa Nybegynder
28. november 2000 - 21:03 #14
Du kan evt. oprette et nyt spørgsmål hvori du giver mig pointene. Giv mig et tip på steffen_a50@hotmail.com, hvis du gør det :-)
Avatar billede nire Nybegynder
03. december 2000 - 10:12 #15
Mesa har du et site som jeg kan linke til som tak for hjælpen, via www.estrategi.dk

Niels Rendbæk
Avatar billede nire Nybegynder
05. december 2000 - 18:26 #17
Jeg tror ikke at spørgsmålet ønskes uddybet mere.