Avatar billede marielystvej Nybegynder
09. maj 2003 - 18:14 Der er 3 kommentarer

køb af HP 850

Jeg ville gerne vide om det er 3500kr værd at købe Hp photosmart 850. Hvor lang tid tager det fra men har taget et billede til man kan tage et nyt. Kan man bruge multimediacard. Er zoomen god og macrofunktionen.

Tak
Avatar billede olehansen64 Nybegynder
11. maj 2003 - 00:55 #1
Hej
Jeg har selv en hp850
Du kan spørge det du vel..
Zoomen er god nok...
marcofuk. er også god det er ca . 10 cm den kan tage billeder fra sådan set .. du kan bruge sd kort og MMC kort..
Det tager ikke lang tid før den anden billed kommer... det kommer and på de inst.... du bruger og vilking iso speed du bruger ... ca. 2-3  sek hurtigst
Jeg har selv en og bruger den i en måned og har taget over 800 billeder og det er meget gode... du kan tage billeder op til 30 til 20 cm i en god kva.
Til den pris er den god nok jeg har købt min for 4400 kr ...lidt dumt!! nu den billegere
Noget minus - det er ikke alle tasker der passer til den når cam, er sår stor den er næmlig større end de normale...
Når du bruger zoomen er der ikke lang leve tid på den.. det er godt vis du bruger gen. op. bat. lige som mig...
Og købe noget mere plads lager ... Du får næmlig kun 16 mb sd kort med det er ikke meget
jeg håber jeg kunne hjælpe dig
Ses Olehansen64
Avatar billede marielystvej Nybegynder
11. maj 2003 - 12:00 #2
tak for det olehansen64
Avatar billede thorstein Nybegynder
15. juli 2003 - 18:28 #3
Køb et Canon Power Shot A70 - det er et godt kamera, som jeg selv lige har købt. Pris 2900 hos www.Fotofun.dk - (3600kr nede i byen..)
God zoome og macro, samt mange flere muligheder som et proffesionelt kamera har.
http://www.dpreview.com  informativ side fra USA. (der koster A70 1800kr...)