Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
09. maj 2003 - 15:46 Der er 4 kommentarer

hvilke kvalitets høretelefoner er bedst til TV og PC

Hej jeg er på udkig efter nogle høretelefoner af pæn kvalitet :)

De skal bruges primært til PC'en og fjernsynet...
´
så jeg leder efter nogle som passer til det helst uden at betale over 1000kr...

så kom med jeres svar :P

p.s. jeg har kigget på nogle sennheiser høretelefoner men er i tvivl hvilke der vil passe mig bedst
Avatar billede donwang Nybegynder
09. maj 2003 - 15:53 #1
Et par ørebøffer:O)
Avatar billede donwang Nybegynder
09. maj 2003 - 15:53 #2
Tårdløse måske...
Avatar billede coltman Nybegynder
09. maj 2003 - 16:19 #3
Jeg har selv et par sennheizer IS 380, Det er trådløse hovedtelefoner, baseret på infrarød teknologi. De koster 400,-. Jeg har så købt et ekstra batteri (Det kostede vist 130.-) Dem er jeg meget tilfreds med.

Jeg prøvede også deres trådløse med radiobølger som overførsels-medie, men der var der for meget interferans. (De kostede 1000,-)
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
09. maj 2003 - 18:41 #4
k :) flere svar gogo :P

jeg er nu selv mest til ledning.........
længde bliver heller ikke noget problem :P