Avatar billede otsen Nybegynder
09. maj 2003 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

xp siger jeg har 4 skærme ?

Jeg har købt mig en ny fladskærm, Acer AL712, når jeg kigger i enhedshåndtering siger windows, at der er 1 plug and play skærm samt 3 standardskærme - hvorfor mon ? Jeg kan godt fjerne dem men de dukker op igen efter genstart. Når jeg prøver på at inst. skærmdriveren fra Acer, siger windows at der ikke kunne findes en bedre driver end den der er inst. i forvejen og afbryder, hvordan løser jeg det problem, for jeg vil da tro at den originale driver er bedst ?
Avatar billede bredker Nybegynder
09. maj 2003 - 14:30 #1
det er da en billig måde at få en ekstra skærm på
Avatar billede ojakob Nybegynder
10. maj 2003 - 10:21 #2
Jeg har også flere skærme, men jeg tror det skyldes tv-out!!!

Har du prøvet at deaktivere standard-skærmene
Avatar billede sprutnik Nybegynder
10. maj 2003 - 10:23 #3
Jeg har også 3 standard skærme og 1 plug and play i skærm ifølge windows. I virkeligheden har jeg kun 1 til computeren og 1 til mit tv-out. Men det har aldrig givet mig problemer med de ekstra skærme.
Avatar billede ojakob Nybegynder
10. maj 2003 - 10:29 #4
Jeg kan heller ikke forstå at jeg har to standardskærme, men det er ikke noget der giver mig problemer.

evt. prøv at geninstaller dit graffikort, evt. med sidste nye driver!!!
Avatar billede bredker Nybegynder
09. juni 2003 - 22:24 #5
lukketid
Avatar billede otsen Nybegynder
09. juni 2003 - 22:58 #6
lukket