Avatar billede lowyloas Nybegynder
09. maj 2003 - 11:05 Der er 9 kommentarer

Score / Ladder system

Hej

Jeg søger et score / ladder .

Det skal være sådan den ville alle der er reg. på siden og der spiller . Der skal kunne udfordres for siden af og godkendes af bruge det er 1on1 . Og det skal virke sådan at man får 15 ponit for at vinde og taber 15 for at tabe og sådan man stater med 500 ponit .

Håber der en der har noget jeg kan bruge ..

Flere Point kan aftales

/LoWyLoAs
Avatar billede Kengun Praktikant
09. maj 2003 - 11:10 #1
Ifølge reglerne er 200 max points.
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 11:11 #2
meget af det du skriver forstår jeg hat af... og så må der ikke gives mere en 200 point
Avatar billede lowyloas Nybegynder
09. maj 2003 - 15:04 #3
Ja w00t ever . Søger nogle der kan lave et ladder system .. som www.clanbae.com Det skal bare ikke være så vildt . Det skal bare være sådan man kan udforder og skriv kommentar til når man sender den , Og så skal det være sådan hvis man vinder/taber +/- 10 ponit .
Er det bedre at forstå

/LoWyLoAs
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 15:29 #4
ja w00t ever... men så tror jeg desværre du kommer til at søge længe! Dette er et hjælpe-forum - ikke et forum hvor alle og enhver laver hele systemer gratis
Avatar billede lowyloas Nybegynder
09. maj 2003 - 15:31 #5
Ok .

/LoWyLoAs

Jeg tænkte mere at om jeg vil give 200 eller flere er det ikke ret ligemeget det er jo ikke noget vildt . Gør det for at give det jeg kan .

Andet kan jeg ikke gøre jo :P
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 15:38 #6
korrekt... men reglerne forbyder nu engang mere end 200 point

og selvom det ikke er noget vildt i dine øje tvivler jeg nu stadig på at særlig mange vil lave det grais eller for point
Avatar billede lowyloas Nybegynder
09. maj 2003 - 15:42 #7
Det kan du have ret i men man har lov at håbe . For penge har jeg engen af . Og hvis jeg havde have jeg også ville betale for det . Men hvad ville du tro det ville koste for at få lavet sådan et system ?

/LoWyLoAs
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 15:50 #8
no idea - skal vide en del mere for at komme med et bud, men da det alligevel er uinteressant for dig at betale vil jeg ikke begynde på det.

Du kan selvfølgelig være heldig at der kommer en forbi - men jeg tvivler... til gengæld kan du få nogle links ti hvor du selv kan lære asp så du selv kan komme i gang. Støder du så på problemer undervejs er du velkommen til at spørge
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2003 - 18:10 #9
hvordan og hvorledes går det med dette spm.?