Avatar billede squadjot Nybegynder
09. maj 2003 - 01:24 Der er 3 kommentarer

Asus p4b533

Hej hej

har lige købt nyt mobo..Asus p4b533 og en p4 2,533 mhz...

har fået installeret winblows..men...jeg kan IKKE få nogle af mine I/O kort til at virke...windows spørger om driveren...ma installere...windows genstarter..og lille gul advarsel kommer ud for min netkort...(og ved 3 andre netkort jeg VED virker..)

I details fortæller den at der ikke var mulighed for at loade driverene rigtigt..

hva fan... sker der??

btw?...kræver 2,533 biosupdate...

ps. og..JA har installeret asus board/chip drivere (intel845e chip)..

hjælp!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. maj 2003 - 06:26 #1
prøv at load default i bios - evt. reset den
Avatar billede squadjot Nybegynder
09. maj 2003 - 11:18 #2
fandt sener ud af at computeren vist mangler en ACPI update (hvad det så er)..(kom op med blå skærm)  går udra det er bios update der skal til...???
Avatar billede adidaz Nybegynder
12. maj 2003 - 11:45 #3
Advanced Configuration and Power Interface .....ja det er en bios opdatering der skal til.