Avatar billede a_freak Nybegynder
08. maj 2003 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP link til ny side

Hej folkens

Jeg er lidt noob til ASP
men jeg har et problem jeg har en produkt liste hvor kunden skal kunne klikke på vært produkt og få lidt info, det er jo i sig selv ikke noget problem men jeg ville gerne kunne angive hvilken størelse den nye side som kommer frem skal være, altså sådan så det ikke er en fuld side derudover skal det ikke være muligt at kunne gøre det støre eller mindre

håber i kan hjælpe.
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. maj 2003 - 15:37 #1
Så skal du lave linket i javascript. ASP kan ikke klare det for dig.
Avatar billede medions Nybegynder
08. maj 2003 - 15:38 #2
Det gør du ikke med ASP, men med JavaScript!

Sæt dette

    <script type="text/JavaScript">
        <!--
        function displayWindow(theURL,winName,width,height,features) {
            var window_width = width;
            var window_height = height;
            var newfeatures= features;
            var window_top = (screen.height-window_height)/2;
            var window_left = (screen.width-window_width)/2;
            newWindow=window.open(''+ theURL + '',''+ winName + '','width=' + window_width + ',height=' + window_height + ',top=' + window_top + ',left=' + window_left + ',features=' + newfeatures + '');
            newWindow.focus();
        }
        //-->
    </script>

Mellem dine <head> og </head> tags, og brug så dette for at kalde vinduet frem:

<a href="" onclick="displayWindow('visprodukt.asp','openWin','300','20','')">
                    <span class="content" style="color: #ffffff;"><b>Vis produkt</b></span>
                </a>

//>Rune
Avatar billede a_freak Nybegynder
08. maj 2003 - 15:44 #3
Cool det prøver jeg TAK
Avatar billede medions Nybegynder
08. maj 2003 - 15:45 #4
Anytime ;o)
Thx 4 Poinz

//>Rune