Avatar billede blach Nybegynder
08. maj 2003 - 15:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Notater til eksamenen? Gymnoter.dk

Der var engang en side som hed www.gymnoter.dk. Den havde en masse gode notater, f.eks. til oldtidskundskab...

Hvor er siden nu??? Jeg står og skal op i f.eks. Iliaden, hvor den havde nogle fine notater...

Er der nogle der kan hjælpe?
Jeg skal op i Oldtidskundskab (Iliaden, Herodot osv), historie, datalogi (Visual basic og HTML) og dansk
Nogen der har gode notater til disse fag??

Og jeg kender godt lektiecafe , studienet, studi og hvad de ellers hedder...
Avatar billede lrd Nybegynder
08. maj 2003 - 15:40 #1
Hvad med at lave det selv. Går man ikke i skole for at blive klogere :-)
Avatar billede blach Nybegynder
08. maj 2003 - 15:42 #2
Jeg er klog - for klog til at læse Iliaden igen :]

Det var ikke hvad jeg spurgte om, prøv igen!!!
Avatar billede spanks Nybegynder
08. maj 2003 - 15:42 #3
har du prøvet bare at søge efter gym noter på fx google.com?
Avatar billede rasmusjurs Nybegynder
08. maj 2003 - 22:22 #4
har en masse gymnoter liggende hvis det kunne være en hjælp - bla. en del old-notater
Avatar billede rasmusjurs Nybegynder
08. maj 2003 - 22:39 #5
hvis du er interesseret, så mail på rasmusjurs@hotmail.com, så kan jeg evt. vedhæfte nogle filer ;o)
Avatar billede blach Nybegynder
09. maj 2003 - 19:25 #6
Det lyder sgu' kanon, jeg sender en mail!
Avatar billede blach Nybegynder
13. juni 2003 - 19:04 #7
Du får 100 point for notaterne!
Avatar billede blach Nybegynder
13. juni 2003 - 19:04 #8
Lig et svar !
Avatar billede blach Nybegynder
11. oktober 2003 - 16:23 #9
rasmusjurs du skal ligge et svar for at modtage pointene...
Avatar billede blach Nybegynder
19. juli 2004 - 13:44 #10
Jeg lukker