Avatar billede tchosen1 Nybegynder
08. maj 2003 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

programmer til PDA

Hej, jeg ved godt at det måske er et dumt spørgsmål, men er det muligt at afvikle programmer på en PDA, som ikke nødvendigvis er udviklet til det? altså kan fx C5 kører på en PDA?
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
08. maj 2003 - 13:33 #1
Nej, det mener jeg bestemt ikke...
Avatar billede tchosen1 Nybegynder
08. maj 2003 - 13:35 #2
er det noget du er sikker på? jeg har bemærket at der kun står noget om hvilke programmeringssprog som det understøtter, men ikke noget om programmer.
Avatar billede professoren Nybegynder
08. maj 2003 - 13:44 #3
Der findes masser af programmer til PDA'er--hvilken har du?  En af mine venner har en gamle Palm PDA--og jeg fandt uden besvær over 50 gratis programmer til hans maskine!
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 15:16 #4
Du kan ikke køre programmer på en PDA som ikke er udviklet til det - f.eks. kan du ikke køre Windows programmer på en PocketPC-maskine.

Men det du kan er at køre f.eks. Pocket DOS eller PocketC64 (http://www.pocketfreak.dk/c64/retro.html) på din PDA, det er to emulatorer der emulere...ja gæt selv.

Det betyder at du kan afvikle en del DOS-programmer, men det er selvfølgelig i 320 x 240 opløsning.

Lars