Avatar billede f_rollo Nybegynder
08. maj 2003 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurder side

Hej alle

Gider I at tage et smut forbi denne side og give mig lidt feedback og konstruktiv kritik af den.

http://www.krukkerne.dk/

På forhånd TAK.
Avatar billede andreasng Nybegynder
08. maj 2003 - 13:22 #1
Det eneste jeg syntes der er galt er teksten øverst, hvor der står "krukkerne". Den ser meget billig ud... Den passer heller ikke ind i det øvrige design. Meget flot ellers!
08. maj 2003 - 13:33 #2
Under siden "åbningstider" er overskriften centreret (modsat de andre sider) og stregen under er længere end på de andre sider.

Skriftstørelsen og de grå kasser på siden "links" ødelægger lidt helhedsindtrykket og siden er generelt lidt rodet.

Samlet set en utrolig flot og gennemført side.
Avatar billede kop Nybegynder
10. maj 2003 - 13:44 #3
Jeg syntes den hvide baggrund på siderne er lidt for skrigende den kunne godt tones lidt ned,evt med et farvet transperent vand mærke af forskellige blomster. Forsiden tip en ven er lidt for stor det er meget plads at bruge på det. og så burde billederne nok laves om til gif, format det tar lidt lang tid at loade dem /hvis man 56 k
men ellers er dit site flot:Siden kontakt kan du godt spare for de oplysninger står jo på forsiden allerede.hele baggrunds farven altså den grå rundt om framesne kunne du godt ændre til en anden grå den flyder for meget sammen bannert/top  God vind herfra
Avatar billede f_rollo Nybegynder
29. maj 2003 - 00:25 #4
Thangs
Avatar billede kop Nybegynder
29. maj 2003 - 21:07 #5
!! havd men lidt points jeg mener at have givet dig en sagkig kritik .
Avatar billede f_rollo Nybegynder
30. maj 2003 - 18:08 #6
jeg delte dem ud på dem der havde afgivet svar...

Men hvis du smider et svar giver jeg dig gerne nogle point.
Jrg har bare oplevet så tit at man beder folk om at give et svar og så går der 100 år og der sker ingenting og de andre bliver utilfredse...

Eller også at folk slet ikke gider at have point...

- Rollo