Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. maj 2003 - 12:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken TFT skal man vælge?

Alló, Når man snakker TFT skærme, så er der foreskel på hvor gode de er til spil. Hvilken TFT'er er bedst til spil og hvordan kan man se/læse sig frem til det?

Mvh MCPC
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
09. maj 2003 - 08:26 #1
hvis den skal være god til spil, skal du kigge efter "response time" eller på danks "respons tid".
Den måles i millisekunder og skal være så lav som mulig.
Acer har f.eks. en 17" med en respons tid på 16 ms.
Det er noget af det bedste man kan få.
Til spil bør den ikke være over 25 ms.
Avatar billede bovbjerg Nybegynder
21. maj 2003 - 20:35 #2
Hvad med denne medion til 3487
MD7218. 18,1" SXGA.
Høj opløsning 1280 x 1024 pixels. 16,7 mio. farver.
flimmerfri og forvrængningsfri. Hurtig respons tid ved 30ms.
Plug % Play. Lav stråling og miljøvenlig i henhold til TCO 99 std. Flersproget "On Screen Display" menu.
Hjælp mig venner.
christian@boyz.dk
er den for skidt til spil?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
22. maj 2003 - 08:06 #3
30 ms responstid er nok i underkanten til "hurtige" spil, f.eks. 3D skydespil som Quake m.m.
Avatar billede gichael3257 Nybegynder
19. juni 2003 - 10:40 #4
Det kommer selvfølgelig an på hvad den skal koster. Jeg ville personligt købe en Viewsonic VP171b som har en respons tid på 16ms og er en 17" i sort. prisen er desværre også 4955,-
Ellers hvis det har interesse har jeg en Amitech 15" TFT til salg desværre med en respons tid på 35ms
Avatar billede asger_ss Nybegynder
02. april 2005 - 19:25 #5
hvor meget skal du have for din 15"??

skriv en mail til mig hvis du stadig har den...
Asger.skod@gmail.com