Avatar billede da_shrimp Nybegynder
08. maj 2003 - 08:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan det her køre sammen

Jeg skal til at opgradere min pc og der vil jeg gerne købe et Asus A7N8X DeLuxe /GD ATX bundkort og en AMD Athlon Thoroughbred XP 2600+ så jeg ville bare høre om det kan køre sammen?
Avatar billede chalde Seniormester
08. maj 2003 - 08:31 #1
Det kan det sagtens....
Avatar billede backside Nybegynder
08. maj 2003 - 08:31 #2
Avatar billede backside Nybegynder
08. maj 2003 - 08:34 #3
http://www.amdforums.com/showthread.php?s=b47bcda277fc1a31b57044867da640d1&threadid=171561
Der er tilsyneladende mange der har problemer med det kort.
Avatar billede chalde Seniormester
08. maj 2003 - 08:40 #4
backside -> Alle har problemer med alle nyere kort... prøv og kigge på www.nforcershq.com
har selv et nforce2 kort (zenith 7njs), som jeg endnu ikke har fået til og køre stabilt...
Der vil ca være 50% der har problemer med nye bundkort i starten (husk på via), nforce2 er relativt nyt, og har derfor mange børnesygdomme...
Går selv og venter meget spændt på de næste nforce2 drivere fra nvidia...
Men husk.... der er også rigtig mange der er utroligt tilfredse med bundkortet....
Avatar billede backside Nybegynder
08. maj 2003 - 08:48 #5
chalde>> Jeg siger jo heller ikke at det er et lortekort.
Jeg henviser bare til et par bedømmelser af kortet.