Avatar billede januar Nybegynder
08. maj 2003 - 06:45 Der er 2 kommentarer

lukke

jegh har et problem med min computer.Jeg har installeret xp pro,når jeg nu trykker på luk computeren på skrive bordet sker der ingenting,trykker jeg på genstart sker der heller ingenting.
Jeg kan stadigvæk trykke på luk knappen på toweret så lukker computeren.
Genstarter jeg computeren kan jeg så godt lukke og genstarte ved,at trykke på ikonerne på skrive bordet.
Når den så starter op igen kommer der en gang imellem en meddelse frem,at computerem undersøges for konsistens.
Hvad kan der være galt,og hvad gør jeg nu.
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. maj 2003 - 07:14 #1
Der har lige været et samme spørgsmål, og det var defekt lydkort. Så prøv at tage lydkort/netkort eller andre indstikskort ud.
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. juni 2003 - 02:20 #2
Sker her mere?