Avatar billede znipestar Nybegynder
08. maj 2003 - 03:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

HVORDAN KOMMER JEG AF MED DET LORT!? 50 points

Jeg kom ved et uheld til at hente et program
"n-ACE" (C2 media Ltd.) et slags toolbar program. har forsøgt på alle måder at slette lortet (ad-aware), men uden held, og den bliver liggende oppe i værktøjslinjen i explore og paprikurven  selvom jeg fjerner "fluebenet" ved ting der ska vises i den!. Hvordan kommer man af med sådan noget LORT?

HJÆLP!
Avatar billede actima Nybegynder
08. maj 2003 - 06:42 #1
Jeg kan ikke sige andet end at jeg vil råde dig til at formatere din computer.. så du ikke får flereproblemer frem over!
Avatar billede miss-g Seniormester
08. maj 2003 - 07:06 #2
Har haft lignende problem:

http://www.eksperten.dk/spm/328905

Hvad med Spyboot (program ligesom Ad-aware) og Regcleaner (fjerner rester af programmer):

http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download
http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. maj 2003 - 07:12 #3
actima >> Rooolig nu. At formatere computeren var da en noget primitiv løsning.
Avatar billede znipestar Nybegynder
08. maj 2003 - 13:18 #4
ja formatere for du mig ikke til at gøre!, det er jo trods alt "bare" en toolbar!, men den må ku fjernes på en eller anden måde...jeg henter lige de to programmer og giver lyd fra mig når de er lagt ind....

> men er der andre der har andre forslag til hvordan jeg kommer af med det lort, er i selvfølgelig velkomen til at lægge et svar!!!!!!!
Avatar billede znipestar Nybegynder
08. maj 2003 - 15:03 #5
Hurra....jeg tror jeg slap af med det!....men venter lige et par dage med at udele points, hvis det nu skulle komme igen......OK?
Avatar billede miss-g Seniormester
08. maj 2003 - 17:41 #6
Ja, jeg havde det på samme måde. Skulle lige se om det nu også kunne passe at det var væk *G*