Avatar billede keysertr Nybegynder
07. maj 2003 - 21:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deling af ADSL?

Hej
Jeg har to computere med trådløse netværkskort. Mit OS er win2k. Nu har jeg det sådan, at jeg gerne vil have delt min internetforbindelse, så jeg selv kan bestemme hvilken hastighed, der skal være tilgægelig for den enkelte computer. Hvordan gør jeg det?
på forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2003 - 08:38 #1
Der er mig bekendt to muligheder. enten opsætter du en PC som router, med linus og installere så det program der kan styre båndbredden. Eller du kan købe en cisco switch der kan, kik på catalyst 2950
Avatar billede inq Nybegynder
23. maj 2003 - 20:36 #2
der er mange muligheder.. men for at sige hvad der er bedst må jeg lige høre hvordan dit setup nærmere er..

1. hvilken type internet adgang har du
2. har du router stillet tilrådeighed
3. har du en switch/hub

Hilsen
Inq