Avatar billede illmagic Nybegynder
07. maj 2003 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Hive" noget ud af script !

Hej Allesammen...

Jeg så dette artikel system:
http://demo.ezpublish.no/
(download: http://www.ez.no/content/download/25206/65345/file/ezpublish-3.0-2.zip)

som jeg næsten blev helt forelsket i da det er lige præcis det jeg skal bruge.
Men problemet er at jeg ikek kan få det til at virke pga. dem der har lavet scriptet har lavet det på en ret så prvokerende måde... Og tænkte så om en af jer ville gøre mig den tjeneste og "lave" det til mig.

Men med at "hive" noget ud af scriptet mener jeg at der er ting som: Corporate, shop, intranet osv. som jeg ikke skal bruge.
Skal kune bruge "News" systemet.

Hvis en venlig sjæl kunne hjælpe mig med det ville jeg blive rigtig glad.

mvh. illmagic
Avatar billede jespernaur Nybegynder
07. maj 2003 - 22:33 #1
Har du bemærket at .zip-filen indeholder 1291 filer? Mange af dem er ganske vist grafikfiler, men jeg tror ikke du skal regne med at få nogen til at gøre dette kun for point.
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 02:28 #2
Avatar billede illmagic Nybegynder
11. maj 2003 - 00:39 #3
ok tak for links'ne :D
men det er ligemeget har fået en til at lave det for mig... mange tak for hjælpen !
Avatar billede raffar Juniormester
11. maj 2003 - 00:57 #4
Jeg takker og håber det kommer til at virke tilfredsstillende.

God week-end

Vh
-raffar