Avatar billede illmagic Nybegynder
07. maj 2003 - 18:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Artikel System !

Hej Allesammen !

Jeg er igang med at lave et site hvor der skal indgå et Artikel system, som en rimelig vigtig del af siden.
Det skal ikke være specielt advanceret, bare simpelt og enkelt.
I stedet for at jeg sidder og plader løs om hvad der skal være, kan jeg jo sige at det meget gerne må være i stil med:

http://www.e-magasin.dk/default.asp?arkiv=yes

Eller en mere simpel version:

http://demo.ezpublish.no/

Jeg kan kun give 200 point, men vi kan evt. aftale noget banner plads eller andet.

Hvis du vil hjælpe en side med at komme op så hjælp os da. Brug et par timer af dit liv og hjælp, det ville vi virkelig sætte pris på...

kontakt mig evt. på email: illmagic@sol.dk
for nærmere information !

på forhånd tak !
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. maj 2003 - 18:34 #1
www.hotscripts.com/PHP kan du finde en masse nyhedssystemer, dem kan du sagtens tilrette til dine ønsker
Avatar billede illmagic Nybegynder
07. maj 2003 - 18:54 #2
ztyxx ::

jeg har kigget på dem ALLE sammen og der var kun 2-3 stykker som var alt for "u-brugervenliglavet" da jeg også skal have mulighed for at lave om på scriptet hvis der nu sku sættes en lille ting ind.
Men tak for din interesse !
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
07. maj 2003 - 19:10 #3
illmagic - hvis du evt. får brug for hjælp hvis du fandt et der var godt, kan du jo bare spørge igen herinde...
Avatar billede illmagic Nybegynder
07. maj 2003 - 19:47 #4
ja men det tager længere tid at ændre på andre's script end at lave sit eget ... og det kræver jo ikke så meget arbejde... Lavede et for lang tid siden, men har glemt alt jeg ved om php fordi jeg har arbejdet med så mange andre ting så ret så skod, men begynder igen... !
Avatar billede illmagic Nybegynder
07. maj 2003 - 20:09 #5
ok prøver mig frem på en anden måde...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
07. maj 2003 - 21:22 #6
okay... - helt op til dig selv, men hvis du venter måske et døgns tid, så er der typisk nogle der kommer med et oplæg til noget...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
07. maj 2003 - 21:27 #7
men hvis du får brug for hjælp, så er du altid velkommen til at spørge herinde igen ;)
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 10:36 #8
Avatar billede qub- Novice
08. maj 2003 - 20:36 #9
illmagic... Jeg vil måske gerne lave det...

Gi mig noget kode og arbejde med.. Og forklar mig i detaljer hvad der skal laves...

casperskou@hotmail.com
Avatar billede illmagic Nybegynder
11. maj 2003 - 00:40 #10
Raffar du har fået point for de links på:
http://www.eksperten.dk/spm/349804

så snyd hvis du får det 2 gange !
Avatar billede illmagic Nybegynder
11. maj 2003 - 00:41 #11
- lukker -
Avatar billede raffar Juniormester
11. maj 2003 - 00:58 #12
Det er fair :)