(1) Jeg kan rigtig godt lide startsiden, den er meget enkel og alligevel er der et vis informationsniveau på den, da man får firmanavn og dets fagområder oplyst.
(2) uanset hvilken del man vælger på forsiden kommer man ind på en side med samme design, med et par enkelte detaljer. Hvilket jeg synes godt om!
(3) Nogle gode store billede
(4) Det er rart at man fra hosting siden kan komme ind på f.eks. ervervs siden
(5) Undersiderne virker måske lidt kedelige. Der er et stor billede der giver lidt liv, men ellers er resten egentlig lidt kedelig. Prøv at leg lidt mere med nogle farver måske så hver side har sin egen farve. En god side til at finde farver der passer sammen: www.colorschemer.com/online/
(6) Der er lidt for meget "spild" plads i højreside efter min mening. Prøv at centrere indholdet, det giver også lidt bedre fokus på indholdet.
tak for den gode feedback, man kan altid regne med dig jakobclausen.
ved punkt 5 nævner du at man måske kunne ha forskellige farver, snakker vi her, baggrunds farven eller teksten eller hva ?
Jeg overvejer lidt at tage nogle screenshots af vores systemer og så ligge dem ind for at give det lidt liv, er det en god idé
og så lige en ting, der kommer demo'er af vores shoppe så snart vi kommer over at ligge på vores egen servere.
For lige nu ligger vi på b-one da vi ikke udbød hosting i starten. Men bare til alles opmærksomhed så er b-one ikke særlige stabile deres mail er meget tit nede og de ville ik engang give os en ekstra database pga. at vi havde haft så meget bøvl. Ville bare nævne det så folk ved det om b-one ;)
okay jeg kan se der er et problem med at folk ik helt finder ud af hvad vi sælger ud over hosting :(
Hosting er faktisk den lille del af det hele, vi laver store skræddersyede ASP løsninger, som shoppe booking systemer og CMS. Sådan set alt hvad kunden ønsker, vi har også fået opgaver som chat og dating.
jeg vil lige lege lidt med farverne og måske prøve at centrere det
Jeg er ikke ét sekund i tvivl jeg kan bedst lide hvor den er centreret. En lille detalje: Du kan se om du kan lave en fuld/stiplet streg i siden, så laver en skille linie mellem indhold og baggrund
Det er en lidt upassende henvendelse denne her, men har kort været inde på Jeres side og set, at I angående betalingsløsninger sammenarbejder med Freeway, herunder Freepay.
Jeg har netop postet et spørgsmål under e-løsninger, hvor jeg efterspørger en leverandør til både kreditkortbetaling og sms betaling. Kan Pezzo klare den?
http://hosting.pezzo.dk/faq.asp ser lidt tom ud. Endvidere søgte jeg også noget information om, hvad eksempelvis 'fri trafik' betyder hos jer. Jeg gætter på, at 'fri trafik' i realiteten ikke er fri trafik. :o)
Personligt kan jeg ikke rigtig se, hvad fidusen er med den sorte forside, som klart adskiller sig fra resten af pezzo's sider i stil. Den er unødvendig.
Det samme gør sig gældende ved domæne-søgeren, hvor formular-felterne lige pludselig er blå, hvor resten af formularernes felter rundt omkring er standard.
Support... Jeg har svært ved at se, hvad support er? Eksempelvis... Køber man et webhotel hos jer, er support så gratis eller skal man købe et highsupport - og hvad er forskellen på det?
Forsiden er udnødvendig, idet jeg frygter, at når jeg har valgt, at jeg ikke kan vælge de andre punkter. Vi du have en forside, vil jeg råde dig til at gøre startsiden mere lys, lave en hurtig teaser og så en automatisk transfer.
Jeg er meget forvirret over at nogle sider er centraliseret og andre er venstre justeret. Vælg enten det ene eller det andet.
Jeg synes du gør brug af et god og overskueligt menusystem, dog hænger jeg mig lidt i igen venstre og højrejusteringen. Var det mig blev begge menuer højre justeret. Desuden ville jeg indstille onmouseover på linkene i menuen til hvid.
Du gør brug af nogle rigtige gode højopløste billeder, og dem er jeg meget tilfreds med.
Dog synes jeg siden fejler på conteksten. Under erhverv har du et meget bart stykke. Din resterende tekst bliver megen langtrukket, og det kunne eventuelt være godt at dele informationerne op i tabels. Eks. http://www.danskebank.dk
Din kundelogin og gratis server afsnit fejler en del, da de hellere ikke bærer præg af at indgå i samme kontekst som det resterende design. Jeg ville eventuelt søge at integrere login'et eller lave det som et pop-up.
Generelt synes jeg der skal rettes "lidt" grafisk på strukturen. Jeg ville gøre topbilledet mindre i højden, rykke det øverst, lade top menuen være under billedet, give det en lidt mørkere farve, og så dernæst lade undermenuen stå under topmenuen. Så kunne man eventuelt placere PeZZo | Tekst i selve teksten. For mig ville det mere eller mindre handle om at få frigivet lidt plads, så siden ikke føles så trykket.
vores hosting FAQ er tom og ja undskyld for det - den bliver self. lavet Domænesøgeren er ved at blive lavet i stil med det andet ang. support, nej så skulle brugeren sådan set opfatte at hosting og support og erhverv osv var forskellige ting som IKKE hang sammen, support vil blive bedre forklaret, det er sat i gang
Med vores forside skal den måske laves lidt mere lys, men vil ik fjerne den da den ligesom deler folk ind i de grupper de nu skal være i, om de mangler gratis ting eller shop løsninger eller hosting.... eller hvis de er kunde behøver de ikke helt ind på siden for at komme ind under kundeservice
så tager vi lige den anden michael :)
du kan sagtens vælge de andre ting når du kommer ind under de andre men det har du vel fundet ud af, kan godt se hvad du mener men har du en løsning vil helst ikke af med min forside.
det med højre og venstre og center justering er pga. Jakobclausen sagde vi skulle centere det var pænest og så er du kommet ind på et dumt tidspunkt hvor siderne var på vej ind i midten :) de er flyttet nu
mouseover vil vi lege lidt med måske bruger vi det ;) og det samme med tabeller angår så prøver vi os lidt frem
og kundeservicen blev sådan set lavet i et andet design pga. at den skulle være meget simpel og meget hurtig at hente da det allerede var kunder og ikke nogen vi skulle overbevise om hvad vi kunne, hvis jeg var kunde ville jeg hellere har et grimt hurtigt kunde system end et mega smukt men skide langsom et, jeg ved ik med jer andre
men vi arbejderpå sagen og om et par timer er der sikkert en del der er ændret så kig forbi lidt senere
ved ikke om det er en fejl, men seneste nyt er fra 7. april...skulle der ikke havde stået 7. maj, eller bliver nyhederne bare smidt op i random order..???
--- Der er kun 10 slags mennesker, dem der forstår binært, og dem der ikke gør...... /b.b
jeg kan kun tilslutte mig den positive kritik af selve sidens udseende, men indlægget her har vel også til formål at få at vide hvad der kan blive bedre?
Hvis jeg søgte en leverandør til et eller andet ville jeg have valgt jer fra efter under 2 minutter: jeg kommer ind på forsiden, den ser tillidsvækkende og overskuelig ud, jeg finder hurtigt punktet "support", som jeg vil se nærmere på, og SÅ.... allerede i første afsnit: "PeZZo SupportService kan hjælpe dig hvis du har problemer! Vi arbejder heletiden på at kunne udvide vores supportområder. For at undgå for meget tids spild kan du på de følgende sider se hvilken support vi kan give, og samtidig kan du få et tilbud hvis du har brug for at få hjælp til en større opgave som eks. kunne være opsætning af netværksløsning." falder jeg over "heletiden" og "tids spild" - et mellemrum for lidt det ene sted og et for meget det andet sted jeg er udemærket klar over at det sandsynligvis er smuttere, men et firma der ikke har læst korrektur på sin webside (eller fået andre til det) fremstår lidt useriøst eller meget nystartet ... jeg vil vædde på at en studerende på en sproglig uddannelse med glæde vil prøve sine færdigheder af for et symbolsk beløb
fri-hash, jeg vil godt væde med du ik finder andre fejl, grunden til de to fejl som selvfølgelig ikke skal være der, er at den tekst blev skrevet igår aftes pga. nogle indlæg der kom her, og da der kommer rimlig mange ting som skulle laves herinde fra nåede vi ik lige at få læst korektur, men jeg takker mange gange og de 2 fejl bliver selvfølgelig rettet :) hvis du finder andet er du velkomen til at skrive det :)
Jamen, så er der her et svar. Men jeg foreslår nu stadig er der skal være noget konsistens på forsiden i forhold til de andre sider. I kan sagtens stadig bruge den grå baggrund fra de andre sider til forsiden... :o)
ok, en 5'er kan man jo altid bruge ... i har også et par tastefejl i jeres keyword-meta mannager staves manager og scrtpts behøver vist ingen uddybning
derudover kan man vist "samle" flere ord ved at adskille de enkelte med kommaer, som php, asp, content management, enkeltord, flere ord i sammenhæng, osv.
ja du har ret med metatags de er sq ik for pæne, blev bikset sammen ret hurtigt, men takker fordi du lige gjorde opmærksom på det det kommer ind på vores todo liste så vi kan få det rettet
nu er det tid til at give point ud, i for alle lige meget og håber det er godt nok
hehe j det tror jeg da, men nu er det jo sådan at eksperten er ved at blive en børnahave så det er ik altid man for så gode svar, det er faktisk LANG tid sidem jeg har set et spørgsmål med så laange og udybende svar så ja det er jeg skam meget glad for
jakob har lige et spøgrsmål mer, synes du også vores kundeservice del skal ha nyt design som ligner det andet eller vil du også helst gå efter hastigheden +
jeg vil nok foretrække det samme design, og i den forbindelse synes jeg også godt at hastigheden kan være i top
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.