Avatar billede webegynderen Nybegynder
07. maj 2003 - 16:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lukker vinduer

Hej,
Jeg kan ikke forstå at hver gang jeg klikker Ctrl + Alt + Delete og får joblisten frem så bliver den lukket efter kun få sekunder. Det er det samme når jeg skriver fx. msconfig i Kør og får Systemkonfigurering's vindet op.

Håber der er nogen der kan hjælpe for det er pænt irriterende.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
07. maj 2003 - 16:44 #1
Hvilken windows sidder du med?
Avatar billede chrisrj Forsker
07. maj 2003 - 16:51 #2
Har du en popup-killer installeret?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
07. maj 2003 - 16:59 #3
Den dræber altså kun popups på internettet og ikke applikationer :-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
07. maj 2003 - 17:04 #4
Avatar billede webegynderen Nybegynder
08. maj 2003 - 15:56 #5
geforce3--> Tak for dit link, men jeg har "desværre" ikke virus på PC'en.

Det kunne være noget med at jeg downloadede et program som kunne overvåge alt hvad man lavede på pc'en. Man kunne sætte det til at være i totalt usynlig mode. Det kan være dette programs "usynligheds" effekt der er på spil. Har "desværre" afinstalleret det, så jeg ved ikke hvad jeg mere ekan gøre.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
10. maj 2003 - 21:47 #6
jeg har popupkiller og den dræber alle vinduer ik kun internet, lidt irri faktisk :/
Avatar billede webegynderen Nybegynder
14. maj 2003 - 20:08 #7
Min popupkiller lukker ikke alle vinduerne. Har nemlig afinstalleret den også og das problemos er der stadig!
Avatar billede webegynderen Nybegynder
01. juli 2003 - 01:12 #8
lukket!