Avatar billede iccard Nybegynder
24. november 2000 - 02:37 Der er 7 kommentarer

Partner(e) søges til ebiz projekt

Eksisterende mindre virksomhed søger kontakt med potentielle partnere til ny ebiz idé. Vi driver allerede webshop på addressen www.link2cards.com - dette har givet en del mest positive erfaringer. Vores nye idé er noget mere omfattende og kompliceret og kræver derfor fleres medvirken for at blive en succés. Vi er selv i stand til at levere en del ressourcer, men mangler dels diskussionspartner(e) og dels erfarne udviklere. Kontakt mig venligst med en beskrivelse af dine erfaringer, krav og ønsker her eller på email teddy@iccard.dk
Med venlig hilsen Teddy Kristensen
Avatar billede ice-tea Nybegynder
24. november 2000 - 04:54 #1
hvad er det du gerne vil have at vi skal kunne.?????
Avatar billede hornshoj Nybegynder
24. november 2000 - 09:21 #2
Ja, kan der ikke lige skrives et par linier om, hvad det konkret går ud på?
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
24. november 2000 - 14:03 #3
ja tak, man ville gerne høre lidt mere
Avatar billede hchristensen Nybegynder
27. november 2000 - 09:13 #4
Det har jeg faktisk lidt erfaring med, men du må uddybe hvad I ønsker
Avatar billede parazite Nybegynder
27. november 2000 - 09:23 #5
Vil også gerne høre mere...
Avatar billede ice-tea Nybegynder
15. december 2001 - 13:54 #6
Haaaaaaaaaaalllllllllloooooooooo det er nu over et år siden vi svarede på dit spørgsmål.... LUK DET DOG HVIS DU IKKE SKAL BRUGE NOGLE PARTNER..
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 18:00 #7
Vi finder prof. softwareudvikler og rådgiver om komplex ebizz løsninger. Send en kort beskrivelse til: headhunter@dkmail.zzn.com