Avatar billede mickill Nybegynder
07. maj 2003 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter

Hejsa

Er der nogen som ved hvorfor min computer bliver ved med at genstarte når jeg prøver at skrive til diskette-drevet.

/Mickill
Avatar billede meyerj Nybegynder
07. maj 2003 - 16:23 #1
Det tyder på en hardwarefejl. Kører du WINNT eller nyerer?? I disse versioner kan man under "startup and recovery" bestemme om pc'en skal genstarte ved system fejl. At pc'en skal boote er default indstillingen fra MS.
Avatar billede mickill Nybegynder
09. maj 2003 - 14:37 #2
Okay jeg fandt ud ved hjælp af det du foreslog at det var mit virus program som var skyld i problemet.

Tak for hjælpen.

PS. Hvis du vil have point, må du lige lægge et svar.
Avatar billede meyerj Nybegynder
09. maj 2003 - 17:15 #3
Jeg er ret ny her, så hvis du mener at jeg er berettiget til point, vil jeg da gerne have dem :-)
Avatar billede mickill Nybegynder
20. juni 2003 - 08:08 #4
Bedre sent end aldrig :o)

Så hvis du lige lægger et svar, er pointene dine.
Avatar billede mickill Nybegynder
02. september 2003 - 08:16 #5
okay jeg giver mig selv point. Du vil åbenbart ikke have dem.