Avatar billede runaldo Nybegynder
07. maj 2003 - 13:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Gratis abonnement med mulighed for opkald via mobil - Hvor?

Hvilken udbyder har et gratisabonnement, som jeg kan bruge sammen med min bærbare og mit Nokia 6210?

Runaldo
Avatar billede dk_akj Nybegynder
07. maj 2003 - 13:09 #1
Jeg bruger tele2.

//akj
Avatar billede jpvj Nybegynder
07. maj 2003 - 13:10 #2
Vil klart anbefale telmore - det er gratis, billigt og virker overraskende godt. De har tilmed en kundeservice, der svarer meget hurtigt.

Mvh JP
Avatar billede dk_akj Nybegynder
07. maj 2003 - 13:13 #3
jpvj >> Hvornår er de begyndt at udbyde internetopkobling ??

//akj
Avatar billede kenp Novice
07. maj 2003 - 14:07 #4
jeg bruger get2net til min mobil telefon :), for at kalde op til internettet.
man skal bare undlade at taste 1001 først når den vil kalde op, og det eneste du betaler for at din minuttakst med mobilen.
Avatar billede jpvj Nybegynder
07. maj 2003 - 14:09 #5
he-he... der var jeg vist for hurtig :-O

Men du kan da ringe op med mobiltelefon til alle udbydere - det er der ingen problemer i. Vil dog anbefale et highspeed abb. eller GPRS hvis det skal bruges i større stil...

JP
Avatar billede dk_akj Nybegynder
07. maj 2003 - 14:11 #6
jpvj >> man kan bruge alle mobiludbydere men det er ikke alle inet udbydere der vil lade dig koble op via gsm.

//akj
Avatar billede kenp Novice
07. maj 2003 - 14:12 #7
undtaget hvis du skal bruge TDC så skal du faktsik betale 700,- kr om året for at få et internet abodement, hvor til du kan kalde op med din mobiltelefon sååå det gør man ikke.
Avatar billede runaldo Nybegynder
07. maj 2003 - 15:16 #8
Jeg prøver tele2 og get2net.

Tak hjælpen.

Runaldo
Avatar billede dk_akj Nybegynder
07. maj 2003 - 15:17 #9
runaldo >> get2net er et tele2 produkt. Så det er nok at prøve den ene :-)

//akj