Avatar billede kfh Nybegynder
07. maj 2003 - 08:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DoCmd.SendObject - brødtekst med feltværdier fra formular

Hej Eksperter

Jeg har følgende:

DoCmd.SendObject acReport, "Bekræftelse", "RichTextFormat(*.rtf)", Me.Email, "", "", "Bekræftelse på tilmelding til XX 2003 fra YY", "Tak for din tilmelding. Se venligst vedhæftede fil ", True, ""

Mit problem er, at jeg i brødteksten gerne vil skrive:

Kære NAVN (NY LINIE)

Tak for din tilmelding. Se venligst vedhæftede fil. (NY LINIE)

Bla, bla, bla...

Altså, at den tilmeldtes NAVN (fra den form som DoCmd.SendObject bliver kaldt fra) bliver flettet ind i e-mailen og der bliver indsat NY LINIE.

På forhånd tak for hjælpen

kfh
07. maj 2003 - 08:31 #1
Dim Brødtekst as String
Brødtekst = "Kære " & Me!Navn & vbnewline & vbnewline
Brødtekst = Brødtekst & "Tak for din tilmelding. Se venligst vedhæftede fil."
Brødtekst = Brødtekst & "....."

Docmd.SendObject acReport, "Bekræftelse", "RichTextFormat(*.rtf)", Me.Email, "", "", "Bekræftelse på tilmelding til XX 2003 fra YY", Brødtekst, True, ""

/Thomas
Avatar billede kfh Nybegynder
07. maj 2003 - 08:52 #2
Tak skal du have...

Jeg kunne ikke være blevet hjulpet bedre

kfh
07. maj 2003 - 08:52 #3
selv tak :o)