Avatar billede dreadlock Nybegynder
06. maj 2003 - 23:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle PCtv pro, lyd forsvinder efter ca 1 min

Jeg har lige idag købt sådan et tvkort, men har det problem at lyden forsvinder efter man har set den samme kanal i ca 1 minut.

Jeg har prøvet softwaren 5.5 og 5.1
Og både line in og stikket som sidder inde i computeren

Mit lydkort er et SB live
Avatar billede dreadlock Nybegynder
06. maj 2003 - 23:19 #1
En ting til, Op softwaren 5.1 kan man bare skifte kanal og så kommer lyden igen, det kan man ikke med den nye
Avatar billede fromsej Praktikant
06. maj 2003 - 23:20 #2
Det er vel ikke så snedigt, at det program du bruger er en Demo, med 1 minuts begrænsning?
Avatar billede dreadlock Nybegynder
06. maj 2003 - 23:33 #3
nej det er den software og de drivere der er med til kortet så der kan ses tv, jeg har ikke prøvet at capture noget endnu
Avatar billede fromsej Praktikant
06. maj 2003 - 23:35 #4
Det var også bare et gæt.*S*
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
07. maj 2003 - 18:30 #5
Kunne det være driverene til dit lydkort? Hvilke SB live er det? value, 5.1 eller bare live?
Avatar billede dreadlock Nybegynder
07. maj 2003 - 19:00 #6
Det er et SB live 5.1
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
08. maj 2003 - 06:59 #7
Avatar billede dreadlock Nybegynder
08. maj 2003 - 17:19 #8
Det var ikke drivere til lydkortet dem har jeg installeret.
Men Norton Antivirus, jeg deaktiverede MSN Instant messenger, så nu er der lyd på hele tiden, dog forsvinder den når man starte Outlook Express. ???????
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2003 - 18:14 #9
Styresystem?
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
08. maj 2003 - 18:20 #10
Hvilke OS? det var jo win 2000/XP drivers jeg postede...

Hvis du bruger Win98 så brug følgende...

http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=247
Avatar billede dreadlock Nybegynder
08. maj 2003 - 19:31 #11
Win XP Home DK
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
08. maj 2003 - 21:51 #12
Hmmm... Lyder mærkeligt, men msn starter jo når man starter outlook (express)... Man kan downloade et script det deactivere MSN, hvis det var noget!

http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/05dce4060ea518a687b62163c2bd0dec/filelib/winxp/xp_messenger_disable.zip
Avatar billede dreadlock Nybegynder
08. maj 2003 - 22:21 #13
Det prøver jeg
Avatar billede dreadlock Nybegynder
08. maj 2003 - 23:03 #14
Nu har jeg prøvet at installere scriptet, og det virker fint.
Men Outlook er meeeeeeget længe om at starte op efter installationen, derfor er den blevet afinstalleret igen
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
08. maj 2003 - 23:11 #15
Du kan jo installer scriptet og så installere outtray så kan du have outlook kørende hele tiden men så er det bare som tray icon...
Avatar billede dreadlock Nybegynder
09. maj 2003 - 19:32 #16
Underligt nok virker det hele nu. Efter at hav installeret scriptet, og fjernet det igen, kan det køre nu sammen med messenger og outlook.
Tak for (hjælpen til hvidgaard)