Avatar billede qaps Nybegynder
06. maj 2003 - 20:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gameserver

Hi eksperter

Min clan skal have sat en clan server op hos mig, og lige for tiden har jeg kun en stofanet forbindelse, hvilket ikke er det bedste til gaming... hvad vil i foreslå som den bedste og billigste forbindelse til en serverforbindelse...

det må helst ikke være alt for dyrt...

/Qaps
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
06. maj 2003 - 21:09 #1
Følger da lige med...
Avatar billede qaps Nybegynder
06. maj 2003 - 22:16 #2
hvad mener du...

Følger da lige med??? forstår ikke hvad du mener...
Avatar billede sibast6706 Nybegynder
06. maj 2003 - 22:26 #3
Hos WEBPARTNER (dem som bl.a hoster eksperten.dk) kan du få sat en server op for kr. 500,- pr. mdr.. absolut den bedste serverparkering i dk..
Avatar billede snolle Nybegynder
07. maj 2003 - 09:48 #4
ellers skal du op og have OVER 2mbit for bare med 2mbit kan du ikke engang køre rent med 8 mand på (den vil lagge) og en 4mbit koster altså kasse...
Bare en adsl 1mbit koster 6 om måneden eller lign. kan ikke lige huske præcis:
Avatar billede snolle Nybegynder
07. maj 2003 - 09:49 #5
:)
Avatar billede destiny Nybegynder
08. maj 2003 - 11:48 #6
www.atwebhost.dk vil også være et godt bud.... har kan du starte for 199,- kr pr måned og de har billige trafikpriser
Avatar billede qaps Nybegynder
08. maj 2003 - 11:57 #7
jeg tror i misforstår mig. jeg skal ikke have serverplads, jeg skal have en ordentlig internetforbindelse... der hvor jeg spiller nu spiller vi 14 mennesker på en 1 mbit forbindelse hvilket kører fint, lagger lidt, men det er til at leve med...
mvh. Qasp...