Avatar billede nottelmann Novice
06. maj 2003 - 20:09 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Huske adgangskode

Hvad skal der til, for at adgangskoden for opkald til internet, huskes korrekt?
Hvis jeg sætter "x" i feltet for huske adgangskode, gemmes koden dobbelt. (linien bliver dobbelt så lang).
Avatar billede geforce3 Praktikant
06. maj 2003 - 20:11 #1
Ja. Det gør den også på E hvis du lægger mærke til det;) Vriker den ikke da?
Avatar billede beguze Nybegynder
06. maj 2003 - 20:13 #2
Du kan ændre dine indstillinger ved at gå til kontrolpanelet og dernæst finde Internetindstillinger og åben programmet og klik på indhold. her skulle du kunne finde det du skal bruge ændre.....
Avatar billede nottelmann Novice
06. maj 2003 - 20:15 #3
øøøh, hvad mener du, koden er jo forkert når den står 2 gange.
Avatar billede geforce3 Praktikant
06. maj 2003 - 20:16 #4
Den er nok krypteret... Ligesom på E. Men virker den, eller gør den ik?!
Avatar billede nottelmann Novice
06. maj 2003 - 20:19 #5
Hvad mener du med E?
Avatar billede beguze Nybegynder
06. maj 2003 - 20:21 #6
Jeg mener bare at det kunne måske hjælpe hvis du fik rydet din auto ydførelse af koder, og dernæst startede på ny...
Avatar billede geforce3 Praktikant
06. maj 2003 - 20:21 #7
http://www.eksperten.dk/logind.phtml Hvis man sætter den til at huske adgangskode og logger ude og skal til at logge ind igen, er det kæmpe langt, men kender ikke dit problem så kan ikke hjælpe mere, så stopper her;)
Avatar billede nottelmann Novice
06. maj 2003 - 20:23 #8
Så vidt jeg ved, har jeg ingen auto-udførelse af koder, men i så fald, hvordan rydder man så op?
Avatar billede beguze Nybegynder
06. maj 2003 - 20:27 #9
Du kan ændre dine indstillinger ved at gå til kontrolpanelet og dernæst finde Internetindstillinger og åben programmet og klik på indhold. her skulle du kunne finde det du skal bruge ændre..... her kan du fjerne og ryde op i koder og bruger... prøv at se på det.
Avatar billede nottelmann Novice
06. maj 2003 - 20:27 #10
Jeg tror vi taler forbi hinanden. Problemet er på min PC når jeg vil have adgang til nettet. Jeg er desværre kun i besiddelse af et modem.
Avatar billede beguze Nybegynder
06. maj 2003 - 20:27 #11
hvilket system bruger du ?
Avatar billede nottelmann Novice
06. maj 2003 - 20:28 #12
Jeg prøver forslagene når jeg kommer hjem i aften. Holder for nu, da jeg er på arbejde. :-)
Avatar billede beguze Nybegynder
06. maj 2003 - 20:31 #13
Ja er jeg klar over at det er et modem. men din internet eksploere bruger denne auto udførelse og dit modem (opkaldsprogramet bruger det også), jeg vil tro de går ind begge to og skriver koden, så derfor prøv at ryde op i Internet instillingerne..
Avatar billede meyerj Nybegynder
06. maj 2003 - 20:32 #14
Hej, jeg formoder at du benytter windows XP eller Internet Explore 6.0. I disse versioner bliver passwordet krypteret, men du kan kun se at antallet af prikker ændre sig.

Dvs. at hvis jeg laver et password der hedder mig, og sætter den til at huske informationer, så vil det se ud som om at passwordet er betydeligt længere, og ikke kun vise de 3 stjerner som tidligere versioner. (Det at man ikke kan se længden af dit password gør det betydeligt svære at gætte.

Håber det hjælper, ellers må du hoste op med lidt yderligere system detaljer :-)
Avatar billede nottelmann Novice
07. maj 2003 - 08:59 #15
Point til "meyerj" da det er uden betydning at linien er dobbelt så lang. Jeg burde selvfølgelig have tjekket dette, før jeg oprettede spørgsmål. Man bliver heldigvis klogere...:-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
07. maj 2003 - 12:47 #16
Ja....
Avatar billede meyerj Nybegynder
07. maj 2003 - 16:11 #17
Takker.... :-)