Avatar billede jonas1 Nybegynder
06. maj 2003 - 19:57 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til Gæstebog

hvordan laver jeg en Gæstebog??
Avatar billede jonas1 Nybegynder
06. maj 2003 - 19:58 #1
Jeg mangler Bare over vildt hjælp Jeg har prøvet i 3 måneder  og jeg har stadigvæk ikke fundet ud af vordan man gør
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2003 - 20:06 #2
du kunne jo downloade den, f.eks. her

http://htmlgear.lycos.com/specs/pro/guest.html

Men også mange andre steder i både php og asp
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. maj 2003 - 20:10 #3
du kan få en kanongo, og gratis, uden reklamer her: www.newbie.dk - det bruger jeg selv :)
Avatar billede jonas1 Nybegynder
06. maj 2003 - 20:15 #4
Cool nok tak vil prøve //Men hvis der er Fler der har svar må de gerne skrive ind til mig\\
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2003 - 20:18 #5
Det er heller ikke svært at lave en gæstebog i ASP (sikkert heller ikke i PHP, men det kender jeg ikke så meget til. Det kræver selvfølgelig at du kan programmere i ASP, eller PHP
Avatar billede jonas1 Nybegynder
06. maj 2003 - 20:21 #6
OKAY Det kan jeg ikke så det bliver lidt svært jeg kan java javascript og html men ikke php og asp
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2003 - 20:23 #7
Så vil jeg anbefale dig at kikke på enten ASP eller PHP. Javascripten får du brug for til validering og andre effekter. Det er faktisk imme så svært. ASP ligner javascript og VB script meget
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2003 - 20:25 #8
Takker for point, hvis du får brug for noget lær-selv ASP materiale, har jeg noget (skal lige finde det på en CD først) hvis du vil have det, så drop en e-mailadresse, så vender jeg tilbage når jeg finder det
Avatar billede jonas1 Nybegynder
06. maj 2003 - 20:38 #9
Jo tak min email er jonas.michaelsen@jubiimail.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2003 - 20:44 #10
Jeg havde det faktisk liggende så det er netop sendt, skriv hvis der er problemer med at modtage. fylder omkring 950 Kb
Avatar billede jonas1 Nybegynder
07. maj 2003 - 16:08 #11
Jo tak Mangetak
Avatar billede jonas1 Nybegynder
07. maj 2003 - 16:10 #12
Har du MSN bufferzone  Så vil jeg da gerne have din mail til det min er Darkstormarkai@hotmail.com
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2003 - 17:43 #13
Jeg har ikke MSN eller ICQ af sikkerhedsårsager, men du kan maile til kim@bufferzone.dk
Avatar billede jonas1 Nybegynder
07. maj 2003 - 19:23 #14
kk tAK