Avatar billede sepelio Nybegynder
06. maj 2003 - 18:28 Der er 7 kommentarer

Søger gratis BNC

Jeg søger gratis BNC og vil gerne give mine 610 point for det :) - noget reklame på #sepelio.tk og på flere HP'er bl.a. www.gens.tk - www.sepelio.tk (kommer op om noget tid..men når den gør sååå skal du nok få reklame :)) - hvis der er flere ting - hvis der er andet, uden for de store grænser du gerne ville have så skriv dit krav herinde...
Avatar billede amplificator Nybegynder
06. maj 2003 - 18:43 #1
200 Points er max.. Læs reglerne..
Avatar billede sepelio Nybegynder
06. maj 2003 - 18:44 #2
Undskyld..
Avatar billede ducks Nybegynder
08. maj 2003 - 04:36 #3
Hvilken betyder at du skal lukke.
Avatar billede sepelio Nybegynder
08. maj 2003 - 13:10 #4
?? - hvorfor skal jeg lukke..det er da en latterlig kommentar?
Avatar billede hermand Nybegynder
20. maj 2003 - 16:48 #5
på torsdag når jeg (måske) får fast ip, må du gerne få bnc hvis bare du idler på #enzymes @ quakenet ;)
Avatar billede daquar Nybegynder
21. september 2003 - 00:24 #6
bare giv mig pointene :)

nej, gasser bare.

Pas på med gratis BNC, du kan røvrende den der ejer bnc'en, men han kan også røvrende dig. (Du kan få ham g-lined, og han kan misbruge din identitet på irc). Desuden er bnc vel ikke noget ved med mindre man får en sarj hostmask, og så skal den sættes op af en prof.
Avatar billede tatziki Nybegynder
03. juli 2004 - 19:24 #7
Og når han har fået point'sne kan han lukke bnc'en ned :S? Eller skfite pw/ident osv..