Avatar billede torhus Nybegynder
06. maj 2003 - 16:12 Der er 10 kommentarer

stavekontrol

Når jeg i word skriver: det er ikke - autokorrigeres det til: dot err kike. Autokorrektur er deaktiveret-stavekontrol er deaktiveret-ordbogen står til dansk. Har forsøgt med at afinstall. og reinstall. det løser ikke problemet.
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. maj 2003 - 16:17 #1
hvis du har den engelske version følger der ikke dansk stavekontrol med
du skal ud og investere i microsoft proofiling tools så!
find den på edbpriser.dk til 700-800 kr
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. maj 2003 - 16:19 #2
hvis dette ikke er tilfældet ... så sørg prøv at lave en custom install og ikke en default når du instalerer office
så vælg at køre alt fra maskinen af.
Avatar billede torhus Nybegynder
06. maj 2003 - 19:27 #3
Det er en off. dansk version som har kørt upåklageligt i 1½ år, det er en pludselig opstået fejl.
Avatar billede mile Juniormester
07. maj 2003 - 07:59 #4
Kan du komme til at vælge "aktiver" under menuen "hjælp" ??
Avatar billede torhus Nybegynder
07. maj 2003 - 23:44 #5
Nej det er en mulighed jeg ikke får. Har kørt virus scan på hele skidtet uden held (Mcafee) Har kørt find og ret fejl uden resultat.
Avatar billede mile Juniormester
08. maj 2003 - 08:07 #6
Prøv at gå i tilføj/fjern programmer
Office
Rediger
Add or remove featueres
Tilvælg alt under Proofing tools
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2003 - 11:44 #7
Prøv om det er din Normal.dot, der er gået i udu. Omdøb den, så der dannes en frisk ny, (det gør Word automatisk, når du lukke og åbner igen) og se om du stadig har problemet. Hvis det ikke hjælper, kan du fjerne den nye normal.dot og bruge din gamle dot igen.

Grunden til at du ikke bare skal fjerne din normal.dot er, at du kan have f.eks. makroer eller autotexter liggende, du skal gemme.
Avatar billede torhus Nybegynder
08. maj 2003 - 21:05 #8
Alle office funktioner er installeret. Det er alle dot. det er galt med. det må jo være et eller andet der ligger i reg. basen, da det ikke hjælper at fjerne - genstarte - reinstallere?
Avatar billede mile Juniormester
09. maj 2003 - 08:13 #9
Prøv

Afinstaller Office
Slet Microsoft Office biblioteket under
C:\programfiles

Slet de Office biblioteker, der måtte lægge under Documents and settings\Application data, hvis du har Windows 2000 eller XP
Reinstaller Office.
Avatar billede torhus Nybegynder
09. maj 2003 - 22:44 #10
Jeg kører 98. Jeg har haft afinstal. hele skidtet og i regbasen. Lige lidt hjælper det. Jeg har dog ikke checket at aplicationerne forsvinder. Det vil blive forsøgt.