Avatar billede mr_hansen Nybegynder
06. maj 2003 - 15:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kabel forbindelse til Skillefilter mm.

Hejsa,

Jeg har TDC Pro@ccess, og det har til et par dage siden kørt helt uden problemer, indtil skillefilter/Modem/router skulle flyttes til et andet sted i huset..!

Istedet for at sidde i vores kælder, skulle det nu flyttes op hvor hovedkablet går ind i huset.! Jeg har pillet det alm. tlf. stik & RJ45 stikket ned fra væggen til genbrug, tjekkede selvfølgelig ikke hvordan de var forbundet :(

Problemet er nu, hvis jeg montere de 2 ledninger udefra, på ben 3-4 i RJ45 stikket, sætter skillefilteret til, og en tlf. på, ingen problemer virker fint, kan ringe ud & ind. Men når jeg sætter Modem på (Siemens), kommer der aldrig sync på.!

Mit spørsgsmål er så bare har jeg glemt nogle forbindelser i RJ45 stikket... eller noget i den stil, der går jo 4 ledninger fra RJ45 til skillefilteret, skal de alle bruger eller..????

Evt. nogle der kender en internetside, med en udførlig forklaring, på benforbindelser m.m.
Avatar billede mr_hansen Nybegynder
06. maj 2003 - 15:48 #1
http://cubus.adsl.dk/elteknik/tele/adsl_inst.php Tror desværre dette er det tætteste jeg kommer på en løsning, er desværre bare helt sikker på det er det jeg har gjort, men ellers er det da et ok link til andre...!
Avatar billede mr_hansen Nybegynder
06. maj 2003 - 18:38 #2
Overstående virker faktisk...