Avatar billede klp29 Nybegynder
23. november 2000 - 19:52 Der er 9 kommentarer

Hjælp - Azero tilbyder ikke streaming!

Vi har købt webhotel hos Azero og fandt først for sent ud af at vi ikke kan streame fra deres servere.

Vi har behov for at folk kan få streamet lydprøver af vores produkter.

Er der en fornuftig løsning?
Avatar billede tzr Nybegynder
23. november 2000 - 19:55 #1
På chart.dk kan du finde webhoteller der tilbyder RealAudio-streaming.

I kan også bare lægge lydprøverne som mp3 eller wav. Men det ville måske være besværligt på sin egen måde. hmmmm
Avatar billede beaviz Nybegynder
23. november 2000 - 20:32 #2
Hvorfor kan i ikke streame fra deres servere?
Hvis i har adgang til .htaccess, kan i vel bare selv opsætte MIME typerne...
Avatar billede tzr Nybegynder
23. november 2000 - 20:41 #3
beaviz >> Hvis RealStreameren ikke ligger på serveren kan det jo være ligemeget hvad de selv kan opsætte
Avatar billede zogu Nybegynder
23. november 2000 - 23:18 #4
Her du prøvet at snakke med Azero ?
Jeg synes at de virker som nogen man godt kan snakke med og det kan jo være i kan finde en løsning.
Avatar billede disky Nybegynder
24. november 2000 - 09:06 #5
Ja snak med dem, eller køb din egen dedikerede server. Så kan du gøre som du vil
Avatar billede klp29 Nybegynder
24. november 2000 - 09:07 #6
Har tænkt over det med egen server, men det koster sku kassen hvis ikke den skal være for langsom, gør det ikke?
Avatar billede disky Nybegynder
24. november 2000 - 09:09 #7
Kig på deres side, leverer du selv serveren koster lejen jo selvfølgelig ikke noget, så skal du betale for \'service level\', noget med UPS og backup og lign. Og for traffiken, jeg mener det kan gøres fra omkring 400,- ex moms per måned
Avatar billede beaviz Nybegynder
24. november 2000 - 10:40 #8
tzr: oki, måske der er noget jeg har misforstået - jeg troede ikke at der var noget magisk ved at streame realaudio ... hmmm, hvad er magien?
Avatar billede tzr Nybegynder
12. juli 2003 - 17:04 #9
beaviz << at man skal køre en server fra Real som koster mange penge ...

klp29 << er det ikke på tide at lukke ? :)