Avatar billede d797fni Nybegynder
06. maj 2003 - 09:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

www.ht.dk ??

Jeg har netop været inde på www.ht.dk. Til min overraskelse så jeg at de har fået ny side (design).

Til min gru kunne jeg se at www.ht.dk ikke direkte har noget med busser og køreplaner at gøre, men generelt om HUR.

Er jeg den eneste der synes dette er en betydelig forringelse af www.ht.dk?

Godt nok kan man klikke sig ind til den rette side http://trafikinfo.hur.dk/, som er den side man søger.

Jeg har prøvet at sende en besked til HUR via af deres kontakt-form, men den virker ikke og der er ingen e-mail adrese at spore.
Desuden er der også andre små fejl på siden.

Yderst uproffesionelt !
Avatar billede xcabe Nybegynder
06. maj 2003 - 09:21 #1
Det er da det største skod... de ka da bare lave www.hur.dk ?! ht.dk ska da være om ht's nuværende kørsel og forsinkelser... ikke om HUR... det er noget helt andet
Avatar billede =maddog= Nybegynder
06. maj 2003 - 09:26 #2
Jeg blev også mega sur. Desuden er de to felter, hvor man kan skrive addresser til rejseplanen.dk latterligt små. Der kan max stå en 7-8 bogstaver før man ikke kan læse hvad man skriver. Hvis de ikke gider lave det ordentligt skulle de helt lade være efter min mening, for sådan noget amatør-agtigt p*s er bare til at blive gal i skralden over.
Avatar billede chalde Seniormester
06. maj 2003 - 09:38 #3
Og igår kunne jeg ikke få den busplan jeg skulle bruge.. enig.. www.ht.dk´s nye design er r*v....
Avatar billede htmlaga Nybegynder
06. maj 2003 - 18:31 #4
Ja, det er noget af en omvej man skal ud på hvis man vil klikke sig ind på en på en busplan. På det gamle design var der en søgefunktion på forsiden, så man kunne finde den rigtige buslinie med det samme. Latterligt......
Avatar billede mrbs Nybegynder
07. maj 2003 - 10:30 #5
Jeg synes ikke det er så slemt!

Jeg kan sagtensoverskue siden, og jeg har ikke problemer med at finde informationer jeg søger...

Men enig - de skulle bare lade ht være ht og hur være hur... Der er ingen grund til at komme ind på hur's forside før man kommer ind på ht's info...

Men det finder de måske nok ud af ... de skal jo lige have tid til at rette fejlene!

./ms
Avatar billede htmlaga Nybegynder
07. maj 2003 - 14:49 #6
hvorfor rette noget! siden var jo optimal som den var!!!!!
Avatar billede nstenberg Nybegynder
18. maj 2003 - 22:12 #7
HUR har p.t. sat en pop-up på www.ht.dk/www.hur.dk som forklarer hvor man finder de informationer, der før var at finde på ht.dk

Iøvrigt synes jeg at HUR skal have en kompliment for deres pæne nye design, som efter min mening er bedre en det forrige. Det er lækkert at alle informationerne er samlet et, overskueligt sted.
Avatar billede d797fni Nybegynder
12. august 2003 - 10:03 #8
.