Avatar billede chat Nybegynder
03. april 1999 - 00:00 Der er 14 kommentarer

CHAT...!!!!!

Hej alle sammen
jeg har fundet en chat på:
www.jellybeanz.com/scripts/
men jeg kan ikke få den til at virke..
det er en cgi chat, hvis du kan hjælpe mig med at få den til at virke så får du de 300 point

Chat
Avatar billede pierre Nybegynder
03. april 1999 - 23:44 #1
Har du prøvet den på nettet?
Avatar billede chat Nybegynder
04. april 1999 - 00:23 #2
Jepzer.....virker ikke
Avatar billede cyberoptic Nybegynder
04. april 1999 - 10:18 #3
Istedet for at bruge den CGI chat så gå ind på netcoders.dk og hent den chat de har i deres Sourcecode sektion....Derefter opretter du dig en hjemmeside hos subnet.dk som tilbyder 11 MB plads med ASP/Frontpage osv. Så ligger du bare filen op på dine hjemmeside og så kører chatten.
Avatar billede cyberoptic Nybegynder
04. april 1999 - 10:20 #4
En lille kommentar kunne også være om du har lagt CGI scriptet i et directory på serveren hvor der er rettigheder til at kører CGI ??
Avatar billede tomboz Nybegynder
04. april 1999 - 23:02 #5
Du vil ikke kunne få den til at virke på nogen måde lige meget hvad du gør, for du har ikke magten over den side, så du kan ikke gøre noget ved det, den virker bare ikke...ingen af os vil kunne få den til at virke så det må du bare leve med, life's a bitch...
Avatar billede chat Nybegynder
04. april 1999 - 23:07 #6
hmmm tomboz, jeg har magten over den siden den skal ligge på og jeg kan godt hente filen....

Andreas
Avatar billede jumper Nybegynder
08. april 1999 - 11:52 #7
Har du kigget chattens readme igennem, og sat de rigtige rettigheder på de forskellige filer?

Det kan også være at du bruger en forkert server, og at scriptet er skrevet til Unix, mens du kører Windows NT. Eller omvendt.

/Thor
Avatar billede jenshans Nybegynder
20. april 1999 - 17:23 #8
Hvis det er en privat side du har (uden www.***.dk)virker det ikke....
Avatar billede jinxed Nybegynder
20. april 1999 - 20:32 #9
hvis du har megten (administrer serveren) skal du huske at give sited lov til at afvikle scripts (hedder execute i NT IIS og tillader også at man afvikler andre programmer så som .exe)

Jinxed
Avatar billede keysersoze Guru
21. juli 2000 - 13:55 #10
nu kan der være mange grunde til at den ikke virker - kom med en link, så kan det være vi har en mulighed for at se, hvad der måske er i vejen...

Avatar billede 8800 Nybegynder
19. september 2000 - 17:56 #11
Hmm... din url virker ikke...
Avatar billede 8800 Nybegynder
19. september 2000 - 17:56 #12
UpZ... den side hvor du har downloadet det fra virker ikke...
Avatar billede 8800 Nybegynder
19. september 2000 - 18:03 #13
det er utroligt svært at se hvad problemet er når man ikke har nogen af filerne :-) Bjorn.B@mail1.stofanet.dk hvis jeg skal hjælpe dig.