Avatar billede quatrix Nybegynder
05. maj 2003 - 22:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænder

Når jeg brænder en cd eller prøver på det så rebooter min compute rog skriver den here fejl:

RSM kunne ikke identificere mediet i drev Drev 0 i biblioteket ASUS CRW-2410A. Der blev fundet en fejl under forsøg på at læse data fra mediet.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:32 #1
kan det være din strømforsyning der er ustabil?
du blir nødt til at fortælle noget mere hvis du vil ha hjælp
Avatar billede quatrix Nybegynder
05. maj 2003 - 22:34 #2
tror ikke det er min strømforsygning.... den gør det hver gang jeg vil brænde en cd den kommer til 2% så rebooter den...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:39 #3
tjek at alle kabler sidder 120% som de skal.
prøv at byt rundt evt. på alt - det er sådan man laver en fejlsøgning ;)
Avatar billede quatrix Nybegynder
05. maj 2003 - 22:41 #4
har jeg os gjort... virker bare ikke.... stadigvæk det samme
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:45 #5
det kan jo være brænderen er stået af - kan du evt. prøve den i en anden pc?!
Avatar billede quatrix Nybegynder
05. maj 2003 - 22:48 #6
Der virker den 100% :| det er det der undre mig meget.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:54 #7
hmmm - så må det jo være dit motherboard, kabel el. strømforsyningen.
Avatar billede quatrix Nybegynder
05. maj 2003 - 22:55 #8
Men hvordan mit motherboard ? det virkede for under 4 dage siden :|
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:56 #9
ja det lyder også lidt mystisk...
jeg er sq lidt blank - men du må få fat i en kammerat, og så må i bytte lidt rundt på jeres Hardware, så du kan finde fejlen.