Avatar billede skovhulen Nybegynder
05. maj 2003 - 21:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kommer der ingen email mere ?

Hej
Jeg plejer at få email når der oprettes et spørgsmål eller ligne. Nu kommer der inger her fra mere. ? Hvorfor nu det ??

Med venlig hilsen
Poul Hansen
Avatar billede bredker Nybegynder
05. maj 2003 - 21:17 #1
er du ikke kommet til at fjerne fluebenet nederst ved > E-Mail <
Avatar billede skovhulen Nybegynder
05. maj 2003 - 21:35 #2
Nej der er sat et flue ben.
Jeg fik altid en email når der blev oprettet et spørgsmål inden for en kategori
Det sker ikke mere. Skal man være medlem af prof ??
Avatar billede snowball Novice
05. maj 2003 - 21:38 #3
skovhulen: Nej, man skal ikke være Pro medlem for at modtage mails ;)

Har du tjekket at din mail stadig virker - f.eks. ved at sende en mail til dig selv !? Det kan jo være at den mail server du bruger ikke lige er helt på dupperne lige nu, for jeg har ikke nogen problemer med at få mails her fra Eksperten.

Snowball
Avatar billede bredker Nybegynder
05. maj 2003 - 21:38 #4
ja hvis det er en mail på de spm som du ikke har deltaget i men vil abonere på så skal du have pro
Avatar billede bredker Nybegynder
05. maj 2003 - 21:43 #5
sorry>rettelse
konto>kategori arbodemant
tjæk her om der er flueben i de kategorier du vil have mail fra
Avatar billede skovhulen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:13 #6
Jeg prøver lige tingene ordentlig af

Tror at den ene pegning på mail.skovhulen.dk ikke er helt rigtigt
Takker
Avatar billede skovhulen Nybegynder
05. maj 2003 - 22:18 #7
Py ha Alle mine Flue ben der var sat under kategorier var væk. Nu vælter det ind igen
Avatar billede bredker Nybegynder
05. maj 2003 - 22:22 #8
det var godt at det virker nu