Avatar billede michael-k Nybegynder
05. maj 2003 - 20:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke flytte tekst

Min ps 7 er begyndt at være mærkelig.
Når jeg har lavet et tekst lag med noget tekst i og vil flytte det, går den ned i laget neden under og flytter det.
Altså jeg kan ikke flytte tekst lag mere med move toolet. Nogle der har en ide til hvad det kan være ?

Har prøvet at lukke programmet og prøve igen i et nyt dokument, men det er det samme :(
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. maj 2003 - 20:45 #1
ahh shit fandt ud af det sorry for jeres tid. På en eller anden måde havde jeg kommet til at trykke af i auto select layer. Det skal man ikke gøre kan jeg se :)
Avatar billede actima Nybegynder
05. maj 2003 - 20:45 #2
når du indtaster en tekst så vælg "Floating"...
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. maj 2003 - 20:49 #3
Underlige ting der sker her. Kan acceptere men ikke accepter aligevel. Nå nevermind.

Floating hvor ser du den henne ?
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2003 - 17:40 #4
Michael-k>> Prøv at acceptere dette svar hvis du kan (pointene får du tilbage igen ;-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
06. maj 2003 - 18:12 #5
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2003 - 18:58 #6
yeps så lykkes det takker pointene er lige godt.
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2003 - 19:00 #7
geforce okay ikke kun mig der har de problemer :)  15 point hver har fcs og jeg fået her. Ser i andre også det ?
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2003 - 20:36 #8
Ja, det ser underligt ud. Kan du huske hvad du havde af point før dette?
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2003 - 21:00 #9
nej desværre
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2003 - 22:15 #10
Jeg kan nemlig heller ikke huske mit pointtal og det var jo ikke meningen at du skulle give mig point for ingenting
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2003 - 22:31 #11
det går nok, bare du gider sige det vidre med problemet, åbenbart en eller anden underlig fejl :)