Avatar billede mr.dj Nybegynder
23. november 2000 - 17:06 Der er 14 kommentarer

Hvordan kan jeg få min profil slettet

Hvordan får jeg min profil slettet da den åbentbart bliver brugt af andre.
Vi er 3 om den her maskine regnede bare ikke med at de kunne bruge den
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 17:06 #1
Bare skift kode :)
Avatar billede mr.dj Nybegynder
23. november 2000 - 17:08 #2
ja men problemet er at jeg ikke vil lægge navn til et par af de spørgsmål der er blevet stillet
Avatar billede frn Nybegynder
23. november 2000 - 17:10 #3
Nu skriver du profil mener du på din maskine der hjemme eller profilen her inde
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 17:11 #4
Tryk på dit navn>så Afmelding er det ikke nok til at blive slettet? Ellers vil Admin nok gerne gøre det.
Avatar billede mr.dj Nybegynder
23. november 2000 - 17:11 #5
den profil der er oprettet herinde da jeg ikke må have mere end en er jeg nødt til at have den her slettet først
Avatar billede mr.dj Nybegynder
23. november 2000 - 17:14 #6
hvordan får jeg fat i en admin herinde
Avatar billede frn Nybegynder
23. november 2000 - 17:14 #7
Jeg har ikke prøvet men hvis du trykker på indstillinger lige over her så skulle du kunne trykke på afmelding og vupti så skulle den forsvinde,,,, håber jeg
Avatar billede mr.dj Nybegynder
23. november 2000 - 17:16 #8
Jeg har prøvet at afmelde den men det virker ikke rigtigt
Avatar billede sjensen Nybegynder
23. november 2000 - 17:18 #9
Vi har lige været igennem en tilsvarende diskution, og admin forklarede at hvis du benytter afmelding sådan som tommyf forklarer, så forsvinder den ikke med det samme, men eksperten sender dig en mail som du skal bekræfte. Når de så modtager din bekræftelse vil du blive slettet.

Du kan også bade sende en mail til info@eksperten.dk og bede om at blive slettet, men som admin siger modtager de mange mails hver dag så der kan gå nogle dage før de kommer frem til din.
Avatar billede mr.dj Nybegynder
23. november 2000 - 17:20 #10
Sjensen ok
Takker og bukker
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. november 2000 - 17:41 #11
takker for \"assistancen\", bliver jeg mon snart arbejdsløs...? Jeg tvivler :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 22:06 #12
andreas_admin>>>  Hvad med at kigge ind på dette spørgsmål og afslører nogle forretnings-hemmeligheder???
http://www.eksperten.dk/spm/34695
Avatar billede sjensen Nybegynder
24. november 2000 - 09:14 #13
Andreas_Admin, Arbejdsløs ? Jeg tvivler !!

Har du ikke travlt med at indgå aftaler med forskellige firmaer ? Når du på den måde er med til at gøre noget for os, gør vi gerne lidt af dit arbejde ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. november 2000 - 09:47 #14
sjensen>> Det er bare fint :)