Avatar billede fut Nybegynder
23. november 2000 - 17:02 Der er 34 kommentarer

se min seje menu

www.tager.subnet.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. november 2000 - 17:04 #1
Fem scriptfejl når man går ind på din side med IE5.5... Før man når at se noget...

Ligner lidt en fejl 40... :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 17:06 #2
\"Der opstod en fejl på siden.\" Det havde jeg ikke troet om dig.

Hvad med at skifte til et andet webhotel.

Subnet ligener mest en tobaks-reklame hvor staten har sat deres 20% advarsel på. Det banner i toppen har i hvert fald den samme virkning på mig, som cigaretæskernes \"SUNDHEDS FARLIG\"
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2000 - 18:28 #3
Jeg kan godt se den, den er fin, men farverne kunne godt passe lidt bedre sammen.
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. november 2000 - 19:51 #4
ljweb -> En \"fejl 40\" er en BRUGERFEJL, dvs. DIN fejl - det er det vidst ikke ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. november 2000 - 19:56 #5
lojmann >> :) jeg mente en fejl 40 i den anden ende *aahhahahaha* ahh, nu ikke så hård... Eksperten kører jo en hård linie for tiden... Så man skal træde forsigtigt. Jeg har vist også selv været ude med riven efter useriøse indlæg...

Men 5 scriptfejl i den mest udbredte browser på markedet ?!?
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. november 2000 - 20:00 #6
Enig, ikke så fedt.

Men en fejl 40_ER_en brugerfejl, dvs. ham/hende som bruget et \"system\" - og så er det vidst uddebateret :)
Avatar billede maxburner Nybegynder
25. november 2000 - 19:35 #7
Din menu virker ikke på Netscape..

og iøvrigt alt det copyrigth javascript virker heller ikke i netscape, dvs man kan se koden alligvel..

Jeg kabn ikke se hvad man skal bruge javascript koden til at gemme koden. når man aligevel kan se koden, ved bare at gemme siden, eller bruge netscape..

Din menu skal optimeres til at også bruges i netscape...

MaxBurner
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2000 - 12:44 #8
Fuck det er grimt! (Ytrer mig normalt ikke således, men noget så grimt og ubrueligt burde fjernes ASAP!)

En fabriksarbejder laver ikke hjertetransplantationer, og en amatør laver ikke websites! OK?
Avatar billede blazer Nybegynder
05. december 2000 - 12:48 #9
min morfar var fabriksarbejder og han lavede en hjertetransplation på vores kæle struds....han byttede den om med hjertet fra en cigaræske...operationen gik helt fint...så fint at studsen flyttede til en gård med masser af andre strudse og børn der ville lege med den.... fuck jeg savner den struds!
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2000 - 16:18 #10
Jeg synes vi ALLE sammen skulle hjælpe staklen ved at trykke på hans Cofman banner, så får han råd til et webdesign kursus.... og Cofman mister penge *HE*
Avatar billede Trine Nybegynder
20. december 2000 - 13:09 #11
Sejt? Not! Det er nogle grimme farver, og der opstår fejl. Det er sgu da pinligt at tro sine ting er seje, når de ligner lort, undskyld jeg siger det. Men det må så også være grunden, til at du ikke har skrevet nogen videre kommentare ;-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. december 2000 - 13:19 #12
Jeg synes eddermame ikk at du skal prale af den vamle side

->el_barto: jeg synes ikke at det ikke er i orden at en amatør laver en hjemmeside, men man skal ikke prale af den, især ikke når den er SÅ grim som denne!
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. december 2000 - 14:04 #13
\"End helt masse download\"
For det første skriver man bare \"Download\" eller md \'s på. Og for det andet er det \"En\" ikke \"End\"
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
20. december 2000 - 14:11 #14
Din menu er grim, prøv i stedet at lærer at bruge Flash tjek min side - www.faktaomvold.org eller www.worldonline.dk/~mrmagic/vold/ny
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2000 - 14:25 #15
<snip>
Din menu er grim, prøv i stedet at lærer at bruge Flash tjek min side -
</snip>
Den er sq heller ikke for køn!  :-)
Avatar billede numse-nissen Nybegynder
20. december 2000 - 14:46 #16
jep....jeg må give de andre besøgende ret. Det var dog en ufattelig grim side. Det er i orden at du ikke er så god til at lave sites, men hvorfor så prale med det?

Avatar billede numse-nissen Nybegynder
20. december 2000 - 14:53 #17
->www.Faktaomvold.org

Hm....man skal jo ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus.

Fut\'s site var ikke noget kønt syn. Det kan vi i hvert fald hurtigt blive enige om.

Men din egen.....?

Af yderst tvivlsom karakter vil jeg mene!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
20. december 2000 - 14:55 #18
->> www.faktaomvold.org - jeg må da give el_barto ret. Din er vist også lige en kende for poppet, men den har da i det mindste et formål.

Det er da fint at du har lavet Java, men lad være med at skrive \"se min seje menu\" skriv hellere \"Er der noget jeg bør lave om?\". Desuden kan du frit downloade den slags menuer over alt. Det er set før og derfor skal man ikke lige råbe op om det.

Kritik er i orden, den med hjertetransplantationen er sjov, men det er for groft et sprog der er brugt her! Det er i orden at gøre grin med sådan nogle, men at sige deres sider ligner lort er der ikke noget fedt i!

(og den ER grim!)
Avatar billede saubermacher Nybegynder
20. december 2000 - 14:57 #19
Et lille PS til tommyf... undersøgelser viser at advarslerne på cigaretpakkerne ikke virker på rygere...
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. december 2000 - 15:01 #20
aubermacher>>> De vil også til HELT at forbyde tomaks-reklmaer.... mon det hjælper?
Avatar billede saubermacher Nybegynder
20. december 2000 - 15:05 #21
De siger så meget, men hvad MENER de. At forbyde tobaksreklamer hjælper jo ikke på dem som allerede ryger. Og det er jo i forvejen så begrænset hvor der er reklamer så jeg tror ikke forskellen bliver stor.

Gad hvide om han har oprettet dette spørgsmål fordi han ville blære sig? Det er jo egentligt ikke noget spørgsmål og han beder ikke engang om en vurdering...

Mit råd til ham: \'Held og lykke næste gang!\'
Avatar billede cthun Nybegynder
08. februar 2001 - 13:35 #22
Hi hi ha ha ha hi hi hi....... Total blæst eller hvad
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 13:44 #23
Han er skræmt væk, den lille stakkel, af en amatør *GG* Han tør sgu da slet ikke at vise sig her på Eksperten igen. Det her spørgsmål bliver sikkert aldrig afsluttet...1 af de mange!
Avatar billede johs_j Novice
09. februar 2001 - 19:14 #24
Avatar billede staz Nybegynder
12. februar 2001 - 09:10 #25
Skal vi ikke lave et liste med links man ikke skal besøg. Så har vi de første kandidater her ihvertfald. Det skulle være forbudt og lave links til den slags sider. Altså, min første hjemmeside var nok heller ikke så mum, men jeg gik sgu da ikke og reklamerede med det, vel. Jeg mener... der må der for fa´en være grænser.

---- Staz ----
Avatar billede themann Nybegynder
04. marts 2001 - 12:09 #26
Lær at designe før du råber op om dine sider...

www.whitehat.dk/f4

- Mads
Avatar billede maxburner Nybegynder
04. marts 2001 - 12:31 #27
Jeg er også selv blevet træt at se andres reklamer om deres sider, især hvis det er så lille ting, eller det ser af helvedes til...

F4 ser ok ud, men så er det også det - man behøver altså ikke reklamere for noget man lige fin en lille ide til en effekt, som det eneste .. lidt blur effekt,lidt kode  og transparency som hovedeffekt og så er man sej - NOT!!!
hvad med lidt vekslende design.. istedet for at sælge samme design som man selv har, til alle kunder...

Jeg gider feks.. ikke engang reklamer for mit, selv om mit design ændrer sig flere gange om året...

-- LUK så det spørgsmål!!!
Avatar billede themann Nybegynder
04. marts 2001 - 19:47 #28
enig !!

det var skam også bare et eks.

- mads
Avatar billede maxburner Nybegynder
04. marts 2001 - 19:58 #29
Det er også fint.. :)))

Luk eller slet dette spørgsmål..
Avatar billede gymer Nybegynder
08. marts 2001 - 13:33 #30
Vil i se design så tjek www.midtfyns-netklub.dk min lille komposition
Avatar billede staz Nybegynder
09. marts 2001 - 08:06 #31
Gymer >> Jeg håber det var for sjov for jeg ville ikke prale af en så traditionel side som ikke engang virker i netscape. Tænk dig om før du smider sådan et link ud du har skrevet under. Se hvordan den \"fede\" side ser ud på netscape:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/midtfyn.gif

---- Staz ----
Avatar billede mel2000 Nybegynder
22. marts 2001 - 13:10 #32
Får ingen fejl... Med det er meget uoverskueligt og GRIMT!

:=)
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2002 - 11:36 #33
lukketid?
Avatar billede gymer Nybegynder
22. november 2002 - 08:32 #34
ej da der er kun gået snart 2år i morgen ;)