Avatar billede runeevers Nybegynder
05. maj 2003 - 18:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Digicam i Nokia 7250

Er der nogen der kender noget til kvaliteten af det kamera der sidder i Nokia 7250 (ikke specifikationer, men den reelle kvalitet) og eventuelt ved hvor det er muligt at se et billede taget med dette cam?

runeevers
Avatar billede disky Nybegynder
05. maj 2003 - 18:28 #1
man kan se hvad der skal være på billederne, men ingen af nokia's telefon cameraer er bedre end de absolut billigste digitale cameraer.
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
05. maj 2003 - 22:23 #2
nu skal det så også nævnes, at det primære formål med kameraerne er jo, at billederne bliver taget med- og brugt på mobilen, hvor kvaliteten er helt i top (lille skærm naturligvis)
Avatar billede runeevers Nybegynder
05. maj 2003 - 23:18 #3
Okay, det er vel hvad man kan forvente. Er der evt. andre producenter der har præstedet at lave et nogenlunde effektivt kamera som ikke skal jernes op i røven på telefonen?

Fx den nye Samsung v200?
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juni 2003 - 11:33 #4
.