Avatar billede kipolaks Nybegynder
05. maj 2003 - 18:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Resource Hacker i DOS??

Findes der et program (til Dos) som kan ændre ting i exe filer osv.. ligesom Resource Hacker til windows??

link til resource hacker: http://www.users.on.net/johnson/resourcehacker/
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:21 #1
Nej, programmer til dos er opbygget på en helt anden måde, så det kan ikke lade sig gøre at ændre i dem på den måde.
Avatar billede soreno Praktikant
05. maj 2003 - 18:26 #2
DOS programmer har ikke tilknyttet resourcer..

Hvad er det helt konkret du skal have ændret ?
Avatar billede waldeinburg Nybegynder
05. maj 2003 - 18:30 #3
Hvis du bare skal ændre tekststrenge, kan det være, du kan finde dem med en hex-editor.