Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 17:19 Der er 23 kommentarer

I gang med Vb

Jeg har programmet Visual basic 5.0 herhjemme og jeg kunne godt tænke mig at lære at bruge det.
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 17:23 #1
hvorfor er der ingen der svarer??
Avatar billede villadsen Nybegynder
22. august 1999 - 17:33 #2
Hvad er spørgsmålet? Du har programmeret i det men vil gerne lære at bruge det?
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 17:38 #3
nej jeg har aldrig programmeret i det, men har haft det til at ligge og nu vil jeg lære at bruge det!
Avatar billede villadsen Nybegynder
22. august 1999 - 17:48 #4
Nå ok, jeg læste forkert, sorry :-)

Er der ikke en manual med?
Avatar billede mix Nybegynder
22. august 1999 - 18:03 #5
Hej Dunker.

Du kan altid kigge forbi min hjemmeside
eller nogle af disse sider.
http://home6.inet.tele.dk/q-zar/
http://www.vbcode.com
http://www.mvps.org/vbnet/

Her kan du hente nogle ekslemper og lign.

M.I.X
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 18:19 #6
til villadsen den er ikke helt original ok'

til mix det er ikke helt det jeg søger jeg søger online bøger både dansk og engelsk som kan fortælle mig helt fra bunden hvordan jeg skal lære at programmere i vb
Avatar billede villadsen Nybegynder
22. august 1999 - 18:40 #7
Ja selvfølgelig er den da original, det var såmænd heller ikke det jeg stillede spørgsmålstegn ved. Men ofte er et programs manual jo et godt sted at starte.
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 18:43 #8
den er blevet "væk"
Avatar billede mix Nybegynder
22. august 1999 - 18:52 #9
oki sorry then just trying to help *S*
afvis liuge mit svar så *S*
MIX
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 18:59 #10
derfor
Avatar billede villadsen Nybegynder
22. august 1999 - 19:21 #11
Ok jeg læser virkeligt dårligt i dag :-)

Avatar billede lsskaarup Nybegynder
22. august 1999 - 21:10 #12
Du kan jo også gå ind i en boghandel og købe en bog omhandlende VB 5.0. Bøgerne kan fås i alle sværehedsgrader og alle priser klasser, og der er jo altid dejligt at kunne slå op i noget hvis man ikke lige kan huske hvordan det laves.
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 21:43 #13
Ja men jeg vil gerne bare nøjes med at kunne downloade noget til at lære de grunlæggende tricks så jeg kan se om det er noget for mig. Hvis det er det kan jeg jo bagefter købe noget i en bohandel
Avatar billede jannick Nybegynder
22. august 1999 - 22:19 #14
Størstedelen af landets biblioteker har bøger om VB. Måske ikke lige 5.0 eller 6.0, men en bog om 3.0 kan alligevel hjælpe en godt på vej.
Avatar billede dunker Nybegynder
22. august 1999 - 22:25 #15
Jeg ved ikke om jeg vil give dig ppoint for det fordi jeg søgte steder her på nettet hvor jeg kunne finde noget om emnet. hvis du kan komme med et par gode steder så for du point

:) dunker
Avatar billede m-jensen Nybegynder
23. august 1999 - 11:51 #16
hej Dunker

Hvad med at prøve denne side.

http://www.vb-world.net/beginning/vbtutorial/
Avatar billede dunker Nybegynder
24. august 1999 - 17:23 #17
den var i orden hvis du skriver et svar så skal jeg give dig mine point
Avatar billede dunker Nybegynder
24. august 1999 - 17:23 #18
fordi jeg vil have noget downloadet
Avatar billede m-jensen Nybegynder
26. august 1999 - 10:16 #19
hej Dunker

Hvad med at prøve denne side.

http://www.vb-world.net/beginning/vbtutorial/
Avatar billede argion Nybegynder
30. september 1999 - 12:18 #21
Du kunne forsøge at finde bogen Visual Basic Step by Step.

Den giver er godt indblik i den grundlæggende del af VB programmering.
Avatar billede argion Nybegynder
30. september 1999 - 12:20 #22
Den findes til 5.0 versionen (Jeg har selv brugt den...)
Avatar billede cktarget Nybegynder
24. juli 2000 - 13:40 #23
HJeg ved at der til vb 5.0 findes en \"online book\", denne bog er ganske fremragende, den har jeg selv lært at programmere efter.
Ellers vil jeg da give jannick ret i at en bog om vvb3.0/4.0 altid kan lånes på biblioteket, og at det ikke giver den store forskel på de grundlæggende ting.