Avatar billede boyelauritzen Nybegynder
05. maj 2003 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reference og links, til litt. om design af "Fabriksdatabase"

Hej

Til undervisningsbrug på ingeniørhøjskolen www.IOT.dk i faget "Process Know How", designer vi en fuldautomatisk fabrik.
Vi har valgt en Oracle database som "Fabriksdatabase" (Kopi og udtræk af administrative database, der skal sikre en database, der altid er tilgængelige for PLC'er).
Jeg ønsker hjælp til links og referancer til relevant litteratur ?

Den fuldautomatisk fabrik er tænkt som:
- Stregkortlæser, PLC sender stregkode fra emne til database.
- Fra database modtager PLC svar med oplysninger om ønskede behandling af emne.
- PLC returner data til database med faktiske data for behandling af emnet.

På forhånd tak.
Boye Lauritzen
Avatar billede lagermus Nybegynder
05. maj 2003 - 23:48 #1
http://otn.oracle.com kan du finde mange informationer
/Myglegaard
Avatar billede olet Nybegynder
07. maj 2003 - 21:27 #2