Avatar billede ibberman Nybegynder
05. maj 2003 - 14:28 Der er 7 kommentarer

Copynex technology

Er der nogen der kender dette firma? Indehaveren er Michael Winther.

Jeg "søger" andre der er blevet snydt af ham. han skylder mig 10.000,- og jeg har kontakt til en anden han også skylder penge. (hans tidligere advokat (som nævnes her: http://www.fajabefa.dk/nyt/aktuelt/cdr.htm ) vil også meget gerne have de penge M. Winther skylder ham)

Jeg skal for god ordens skyld meddele at Michael Winther IKKE nægter at skylde mig pengene, dette er altså ikke grundløse beskyldninger, blot et forsøg på at få mine penge. (jeg har en endeløs række af mails fra M. Winther med utallige undskyldninger for hvorfor jeg ikke har fået mine penge endnu - nu er han så gået over til at ignorere mig, men det kan han jo ikke blive ved med i det uendelige... jeg skal bare have nok folk skrabet sammen til at politiet vil acceptere det som bedrageri)

Jeg "håber" at høre fra andre der har et tilgodehavende hos M. Winther/copynex Technology/Scansoft Technology så vi måske sammen kan skrabe pengene ind...

En anden sjov detalje er denne tråd der pludselig er svaret på efter jeg sendte ham en mail : http://www.eksperten.dk/spm/292425

-Ibberman
Avatar billede 1nsane Nybegynder
06. maj 2003 - 12:59 #1
nej kender dem desværre ikke men det lyder som en ret alvorlig sag
Avatar billede 1nsane Nybegynder
06. maj 2003 - 13:01 #2
hvad skylder han dig 10000 kr for det er sgu da et stort beløb
Avatar billede diva Nybegynder
07. maj 2003 - 06:45 #3
Jeg købte i januar gennem www.copynex.dk 5000 stk. cd-medier til 10325 kr. Efter en uge kom 3000 stk., resten var "gået" tabt i transport. Han lovede at eftersende de sidste 2000 stk.
Da jeg fik dem testet, virkede de ikke! Jeg ringede til M. Winther og han sagde at jeg bare skulle sende dem retur, så ville jeg få nogle nye tilsendt + de resterende 2000 stk.
Herefter har jeg ikke fået andet end undskyldninger og tomme løfter. I dag, 4 mdr. senere, har jeg ikke set skyggen af hverken cd'er eller penge retur.
Jeg har derfor kontaktet hans tidligere advokat, men ham skylder han osse penge!!!
Derfor søger jeg andre som også er blevet røvrendt af ham???

Ibberman
Avatar billede ibberman Nybegynder
07. maj 2003 - 09:32 #4
Ja og så fandt jeg lige ud af at jeg var logget ind som min kæreste! Det undskylder jeg mange gange...

Ibberman
Avatar billede lassejensen Nybegynder
10. maj 2003 - 11:14 #5
Jeg må med beklagelse erkende, at jeg for ca 14 dage siden bestilte vare hos det pågældende firma. Jeg burde nok have gennemskuet denne M. Winther, idet jeg modsat tidligere, denne gang skulle betale forud pr. check. Da jeg ikke er i besiddelse af noget checkhæfte, kunne jeg benytte hans bankkonto ... som jeg så indsatte beløbet på ...
På trods af gentagne henvendelser .. via mail, idet han ikke svarer hans telefoner .. har jeg endnu ikke modtaget nogle varer.

Så jeg føler mig også røvrendt, og bakker op omkring en politianmeldelse.

Hilsen Lasse
Avatar billede moriarty Nybegynder
15. august 2003 - 11:06 #6
Jeg har ca. 1200 kr. tilgode, penge som jeg først fornyeligt har indbetalt. Jeg har før købt hos ham, men denne gang, gik det altså galdt. Jeg vil gerne bakke op om en indsats mod ham.

Jesper
Avatar billede lassejensen Nybegynder
15. august 2003 - 17:56 #7
Hej Jesper.

Hvornår er for nyligt ?  Iflg. den mailudveksling jeg hidtil har haft med ejeren, har denne lukket firmaet for læmge siden ...

Ejeren er politianmeldt fra min side, hvis du kan dokumenterer at du har bestilt og betalt indenfor de sidste par måneder, vil jeg gerne benytte det som yderligere dokumentation overfor politiet.

Lasse