Avatar billede edvart Nybegynder
05. maj 2003 - 12:48 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at åbne .drw fil og gemme i nyt format

Hej dette er første gang at jeg er inde på denne side, jeg er meget imponeret over hvor hurtigt at jeg fik svar på mit første spg. tak, er der nogen der kan hjælpe mig med at åbne .drw fil og gemme den i nyt format??
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 12:51 #1
Som der stod i dit andet spm. kan du åbne det i Paint Shop Pro. Derefter skal du vel bare vælge "Save as" og så vælge det filformat du vil have?
Avatar billede edvart Nybegynder
05. maj 2003 - 13:03 #2
Hej el_barto jeg har ikke Paint shop Pro, er det et program som er dyrt og kan man evt. få det i en reduceret ver.
Hilsen edvart
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 13:35 #3
Nej, det kan du få i en gratis 30 (eller 60?) dages trial version. Kig på www.jasc.com der er det firma der laver PSP.