Avatar billede thomasmlarsen Nybegynder
05. maj 2003 - 08:12 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Web10 - "Jeg kan ikke fidne keglens filer"

Jeg synes bare lige at jeg vil vise denne mail fra web10's "support". Det skal lige siges at jeg har kontaktet dem via mail for nogle måneder siden uden at få svar (derfor min kommentar om Cliche i mailen), og så skriver jeg til dem igen, og får dette svar...

Én ting er at deres support ikke fungerer, noget andet er at de er så ligeglade med deres kunder at de ikke kigger mailen igennem for deres interne holdninger til kunden.

Hvis der var lidt respekt for web10, så er den da i hvert fald væk....

Her er mailen:

Har du aldrig modtaget mails om flytning til det nye system som skete for snart 2 måneder siden?

Med venlig hilsen

Mikkel Christensen

---------> END <----------
Mikkel Magnus Christensen, Programmør >> mikkel@startfirma.dk

www.startfirma.dk - www.i-know.dk
www.starthotel.dk - www.web10.dk

----- Original Message -----
From: "Talk|Active oprettelses team" <domain@talkactive.net>
To: <mikkel@talkactive.net>
Sent: Sunday, May 04, 2003 7:15 PM
Subject: Fw: Gammel FTP forbindelse

> Jeg kan ikke fidne keglens filer
> --
> Venligst
> Bror Christensen // Talk|Active supportteam //
> ----- Original Message -----
> From: "Thomas Larsen" <thomas@tmlarsen.dk>
> To: "'Talk|Active oprettelses team'" <domain@talkactive.net>
> Sent: Sunday, May 04, 2003 7:53 AM
> Subject: SV: Gammel FTP forbindelse
>
> Stadig ingen svar.....
>
> I er ikke meget bedre end Cliche....
>
> -----Oprindelig meddelelse-----
> Fra: Talk|Active oprettelses team [mailto:domain@talkactive.net]
> Sendt: 6. april 2003 18:25
> Til: thomas@tmlarsen.dk
> Emne: Re: Gammel FTP forbindelse
>
> Hej
>
> Jeg har videresendt din mail til en tekniker, som vil vende tilbage
> hurtigst muligt.
> --
> Venligst
> Bror Christensen // Talk|Active supportteam //
> ----- Original Message -----
> From: <thomas@tmlarsen.dk>
> To: <domain@talkactive.net>
> Sent: Sunday, April 06, 2003 9:59 AM
> Subject: Gammel FTP forbindelse
>
> > Jeg kan ikke få fat i mine gamle filer på emiliesia.dk selvom jeg
> prøver
> med de servere I har skrevet: srv9.web10.dk srv11.web10.dk
> > Der kan slet ikke oprettes forbindelse til serverne.... Desuden kan
> > jeg ikke få fat i min gamle database, er der ikke en
> phpmyadmin til den mere?
> >

Lad mig høre jeres holdning til web10 (jeg fordeler point ud til alle der kommer med et brugbart svar)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. maj 2003 - 08:25 #1
Der har efter hånden været en del spørgsmål om hvor man skal købe hosting, og derfor er web10.dk også blevet nævnt en del gange:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=web10.dk&x=8&y=4

Jeg har deltaget i en del af dem, og hvis jeg sidder og kigger ovenstående liste igennem, synes jeg at langt de fleste er godt tilfreds med web10.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. maj 2003 - 08:52 #2
Jeg kan på web10's vegne sige at den form for support allerede har kostet 1 hoved, og at der idag kl. 10 lanceres et nyt supportsystem, samt nye support-rutiner.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2003 - 08:55 #3
Man får vel hvad man betaler for!!!
Avatar billede soreno Praktikant
05. maj 2003 - 09:16 #4
Fra web10's betingelser:

Ansvar
Det påhviler kunden selv at tage backup af sine data. Web10 kan ikke stilles til ansvar for evt. tab eller skade forvoldt af Web10s produkter, tjenester eller andet, medmindre dette skyldes grov uagtsomhed fra Web10s side. Hvis Web10 ikke er i stand til at levere lovede produkter eller tjenester som følge af forhold, der ligger uden for vor kontrol, er Web10 ikke erstatningspligtig.

Jeg kan ikke forstå hvorfor du brokker dig ?
Du har vel en lokal kopi af dine filer ?

Jeg har et hotel hos web10 og synes egentlig det er et godt webhotel - prisen taget i betragtning. Jeg foretrækker ihvertfald web10 frem for cliche.
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2003 - 09:20 #5
Min holdning til web10 er fin og jeg har hostet 2 sider hos dem og har endnu ikke oplevet nogen problemmer.
Avatar billede thomasmlarsen Nybegynder
05. maj 2003 - 09:21 #6
->Soreno Nu er det jo heller ikke fordi jeg brokker mig over at jeg ikke kan få fat i mine filer. Det er mit eget problem, det er jeg klar over (jeg har de fleste af mine filer lokalt, ja). Problemet ligger i at man ikke får svar fra support når man kontakter dem, og når svaret endelig kommer bliver man ikke taget seriøs...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. maj 2003 - 09:29 #7
Jeg kan så fornemme at du tager "Jeg kan ikke finde keglens filer" personligt, hvilket du bør indse ikke var meningen, da I ikke kender hinanden mv. Det er Mikkel der jf. din mail tager sig af din problemstilling og jeg er sikker på at han tager dig 100% seriøst! Derfor er det alligevel forkert af Bror at skrive sådan, men det er nok mere en intern humor mellem Bror og en anden supporter en dag hvor der har været meget support, end at det er et personligt angreb på dig.

Roger over and out | Kontakt mig på henrik@talkactive.net hvis der er mere at drøfte.
Avatar billede jakki Nybegynder
05. maj 2003 - 11:02 #8
startfirma.dk du skriver

Jeg kan på web10's vegne sige at den form for support allerede har kostet 1 hoved

Længere ned skriver du at det er en intern humor

Er det ikke bare at indrømme vi har lavet en fejl og vi gør vores bedste for at rette den er det ikke godt nok for kunden må han have sine penge tilbage også har en en glad Xbruger.

At der lige frem skal ryde et hoved på baggrund af dette ja så er jeg glad for at jeg ikke arbejder for dig
Avatar billede thomasmlarsen Nybegynder
05. maj 2003 - 11:05 #9
Jeg lukker spørgsmålet og takker for jeres kommentarer.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. maj 2003 - 11:07 #10
jakki, ikke en diskussion jeg ønsker at tage med dig :)
Avatar billede jakki Nybegynder
05. maj 2003 - 11:25 #11
Nej det er det vel ikke hehe