Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Meget lette points!

Ja.... Jeg har delphi 6. Jeg skulle lave et thumbnail prg. Jeg havde siddet og rodet lidt med det eks der ligger i Help/eksampels/jpeg/ og kom til at gemme oven i det.

Er der en af jer andre der har delphi 6 som ville være sød lige at sende mig det igen.

captain_denmark@hotmail.com

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2003 - 23:18 #1
Hej jeg opfordrer lige alle til at overtræde ophavsretten!
Avatar billede roenving Novice
04. maj 2003 - 23:19 #2
Jamen han får vel CD'en pr. email ...
Avatar billede roenving Novice
04. maj 2003 - 23:21 #3
-- men bortset fra det, kan det være svært at finde ophavsretslige problemer i eksempelfiler, som følger med et program ...
Avatar billede stoney Nybegynder
04. maj 2003 - 23:24 #4
1. hvor ved I fra gamer61 ikke har en lovlig licens af D6 ??
2. D6 kan downloades i en personal edition og I kan lave alle de
  programmer i vil, så længe I ikke bruger/sælger dem kommercielt.

Så klap lige hesten :-)

Stoney
Avatar billede human Nybegynder
04. maj 2003 - 23:24 #5
schulze: For at det ikke skal være løgn, så er der ikke nogen ophavsrettigheder på eksemplerne.
Avatar billede stone Forsker
04. maj 2003 - 23:53 #6
du kan omdøbe de originale filer,
jpegdemo.~pas osv. for at gendanne de originale filer
Avatar billede tolderlund Nybegynder
05. maj 2003 - 08:55 #7
Når han har Delphi 6 kan han da bare installere eksemplerne igen.
Avatar billede roenving Novice
05. maj 2003 - 12:57 #8
<;~~]]=
Avatar billede gamer61 Nybegynder
05. maj 2003 - 17:15 #9
Ja... Jeg er nød til at give mig selv pointsne da jeg åbentbart bliver truet med anmeldelse af en eller anden ved navn Disky... sorry
Avatar billede stone Forsker
05. maj 2003 - 18:41 #10
hmmm... og hvorfor henvender "disky" sig ikke her? mystisk
Avatar billede roenving Novice
05. maj 2003 - 18:43 #11
disky har kommenteret på den anden instans af samme spørgsmål ...