Avatar billede gaunt Nybegynder
04. maj 2003 - 22:01 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

CSS skifter

Hey.. Jeg bøvler lidt med at få CSS og JS/PHP til at spille.

Jeg vil gerne have det sådan at man kan skifte CSS-layout ved at klikke på et link inde på siden, som det er beskrevet hos
http://www.netsteder.dk/artikler/styleskift/styleskift.html

Men det vil ikke virke uanset hvordan jeg gør det.

Hvis nogen kan lave et eksempel der virker, til mig, ville jeg blive mgeet glad.

eksemplet behøver ikke indeholde andet end 1 .html fil, 2-3 .css filer der kan skiftes imellem (bare med f.eks. baggrundsfarver f.eks.).. Jeg har selv hentet StyleSwitcher.js som beskrevet på siden, men kan uanset hvordan jeg vender og drejer det ikke få det til at virke hos mig.
Avatar billede olebole Juniormester
04. maj 2003 - 22:05 #1
<ole>

Hvor langt er du kommet?
Hvad er det, der fejler?
Læg en URL til dit projekt

/mvh
</bole>
Avatar billede gaunt Nybegynder
04. maj 2003 - 22:07 #2
www.leet.dk/flerestyles/index.html
i samme mappe ligger også normal.css, standard.css og anden.css, samt styleswitcher.js.

Jeg har gjort det direkte efter guiden på
http://www.netsteder.dk/artikler/styleskift/styleskift.html men kan slet ikke få det til at virke. der sker intet når man trykker på links.
Avatar billede roenving Novice
04. maj 2003 - 22:07 #3
Gu ve hvordan det har overlevet så længe??

Nå, men der er nok mange, som får lidt hjælp hist og her;

-- i hvert fald indeholder selve tagsene en fejl (der mangler " til at afslutte onclick-eventen):

<a href="#" onclick="setActiveStyleSheet('Almindelig'); return false;" onkeypress="setActiveStyleSheet('Almindelig'); return false;">Almindelig skrift</a>
<a href="#" onclick="setActiveStyleSheet('Stor skrift'); return false;" onkeypress="setActiveStyleSheet('Stor skrift')">Stor skrift</a>

har ikke kigget på styleswitcher, hvis dette skulle virke, så ...
Avatar billede gaunt Nybegynder
04. maj 2003 - 22:10 #4
Mange tak for hjælpen.. det var det eneste der skulle til. svar venligst
Avatar billede roenving Novice
04. maj 2003 - 22:11 #5
oki :-)
Avatar billede roenving Novice
04. maj 2003 - 22:16 #6
For øvrigt:

behold selv hovedparten af pointene, jeg opdagede lige at det var utrolige 200 du havde på højkant.

mvh
jes
Avatar billede gaunt Nybegynder
04. maj 2003 - 22:20 #7
mmkay