Avatar billede peer Nybegynder
04. maj 2003 - 16:54 Der er 4 kommentarer

Placer genvej på skrivebord

Jeg mangler en bid kode der kan, fra et website via feks. et link, placerer en genvej på skrivebordet.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. maj 2003 - 16:55 #1
det kan du sikkerhedgrunde ikke gøre...

tænk på hvor meget l*** du ville få ind fra suspekte sites...
Avatar billede peer Nybegynder
04. maj 2003 - 16:58 #2
Jeg ved det kan lade sig gøre gennem en ocx-fil men mangler koden. Det kan fint lade sig gøre men kræver at man har aktiveret kørsel af ActiveX som ikke er signeret.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. maj 2003 - 17:16 #3
ok... men jeg vil ikke anbefale det...
Avatar billede peer Nybegynder
04. maj 2003 - 17:22 #4
Nej det er da meget muligt. Men det er en funktion der skal bruges i et passwordbeskyttet område. Brugerne har så mulighed for at ligge et link ned på skrivebordet som logger dem automatisk ind. Jeg ved at jeg har set det et sted på eksperten men nu kan jeg bare ikke finde det igen. Hvis nogle kan så vil jeg give multi points for linket... :o)