Avatar billede miss.shadow Nybegynder
04. maj 2003 - 16:38 Der er 19 kommentarer

Bedste spil

Tjaa jeg er meget nysgerrig hvilke spil i foretrækker...
MINE Yndlings spil er:
GBC:Harvest moon2 og Dragon warrior monsters
GBA:Bomberman tournament og Golden sun
PC:Oddworld: Abe's oddysee & exoddus
DOS:Jazz jackrabbit1
XBOX: Oddworld: Munch's oddysee
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
04. maj 2003 - 16:39 #1
nfs 4 hp2
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
04. maj 2003 - 16:40 #2
til pc
Avatar billede miss.shadow Nybegynder
04. maj 2003 - 16:44 #3
??? NFS 4 HP2
hvad er det???
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2003 - 18:25 #4
Need For Speed 4 Hot Persuit 2

jeg ynder Delta Force Black Hawk Down i øjeblikket
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 19:07 #5
Jeg kan godt lide crack-attack
Avatar billede duesjov Nybegynder
04. maj 2003 - 19:13 #6
Eve: The Second Genesis
Avatar billede chalde Seniormester
04. maj 2003 - 19:31 #7
PC-WIN: CS (klart yndlings), Devastation (selvom det er ret hurtigt gennemført), alle C&C spil, Fallout 1+2 (har ikke fået købt tactics endnu), Quake 3, Diablo II.
PC-DOS: Monkey Island serien (undtagen nr4), Day of the tentacle, Dune 1+2, Transport Tycoon Deluxe.
Amiga: Giana sisters, Wings Of Fury, Persian Gulf Inferno, silkworm.
Commodore 64: Også Giana sisters og silkworm, Wonderboy, Spyhunter, paperboy.
Gameboy: Mystic Quest
PS2 (har ikke en selv desværre): GTA3-vice city (ryger forhåbentlig op ved pc spil midt i maj), Ratchet & Clank.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
04. maj 2003 - 19:35 #8
Helt klart CS. Har spillet det siden den første rigtige version.
Herefter Americas Army, BF 1942, og singleplayer spillene Medal of Honor, lidt Fifa2002, lidt Serious Sam 2.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
04. maj 2003 - 19:35 #9
Osv.
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
04. maj 2003 - 20:01 #10
Efter at have spillet Everquest, må jeg sige at ingen andre spil har kunne fange min opmærksomhed....et evig skønt rolle/stategi/adventure spil

www.everquest.com
Avatar billede popsy Novice
04. maj 2003 - 22:25 #11
Counter Strike for evigt! :)
Empire Earth kommer ind på en fin andenplads, tæt efterfulgt af........Tetris :)

Spiller ikke andre spil for tiden.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2003 - 22:26 #12
Grim fandango
Avatar billede chalde Seniormester
05. maj 2003 - 08:10 #13
schulze -> Hvor godt er det i forhold til DOTT og Monkey Island? Overvejer og købe den der pakke med "The Dig", "Full Throttle", "Sam ´n Max" og "Grim Fandango".......
Avatar billede tonedialler Nybegynder
05. maj 2003 - 16:20 #14
Diablo 2 LOD helt klart...
Avatar billede miss.shadow Nybegynder
13. maj 2003 - 15:10 #15
Diablo2 Expansion pack er god ISÆR når man er vareulven vareulven
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 02:53 #16
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)
Avatar billede bootie Nybegynder
05. august 2003 - 00:29 #17
schulze>
Endelig en mand med stil.
Grim er for hardcore lucasarts humor styling groovy death fun.
Monkey Island serien( minus nummer 4 ) hvor 3 er totalt i top. Tager den frem engang imellem og spiller den. Lidt nostalgi er der ingen der er døde af... endnu da. Kan godt den reference der er i MI3 til Grim inde i kroen der hvor de laver kyllinger.
Last but by far not the least: Sam And Max Hit The Road. Der er i øjeblikket ved at blive udviklet en efterfølger: Sam And Max Freelance Police.
Og ikke at glemme Full Throttle der iøvrigt også har en 2er i støbesken.

Der er meget at se frem til for Lucasarts Classic fans.
Håber ikke at FT2 og Sam'n'Max 2 bliver lige så stor en skuffelse som MI4 nu hvor de går over i 3D.

Endeligt er jeg lige startet på Runaway: A Road Adventure der holder den flydende 2D animation der også bruges i MI3. Det er fed nok.
Den skulle i prøve hvis i er DoTT, MI, SnMHtR og FT fans.

Peace out.
Avatar billede bootie Nybegynder
05. august 2003 - 00:32 #18
Faktisk referere MI3 både til Grim Fandango og Sam and Max Hit the Road.
Det er meget humor at de har lagt sådan noget ind i spillet.
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:37 #19
Lukketid!